וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראגבי שביעיות: ישראל סיימה שביעית באליפות אירופה

יאיר קלס

20.5.2012 / 22:54

אחרי שהפסידה לליטא והחמיצה הזדמנות לעלות לפיינל פור, הנבחרת סיימה את האליפות בניצחון 10:40 על צ'כיה

נבחרת ישראל סיימה היום (ראשון) במקום השביעי את אליפות אירופה בראגבי שביעיות שהתקיימה בפולין. הנבחרת התייצבה למשחק המכריע מול ליטא בידיעה כי נצחון יעלה אותה לבית העליון ולפיינל פור. שלושה פצועים במחנה הישראלי עשו מאמצים גדולים בכדי ליטול חלק בקרב, אך העייפות נתנה אותותיה כבר מן הפתיחה כאשר הליטאים עלו ליתרון מבטיח. לאחר הפתיחה החלשה הצליחו הכחולים לבנים לצמק מעט, אך זה היה מעט מדי ומאוחר מדי. בסיום, 19:7 כואב לליטא, אשר שלח את ישראל לבית האמצעי.

ישראל התקשתה להתרומם מההפסד הצורם ופתחה בצורה חלשה את משחקה בשלב הבתים מול שבדיה. שוב פתיחה חזקה של היריבה ופיגור מהיר של הנבחרת 24:5. לקראת סיום הצליחה הנבחרת להניח טריי נוסף וירדה מנוצחת, 31:10. המשחק השביעי והאחרון של הטורניר הפגיש את חניכיו של אלכס טקצ'נקו עם נבחרת צ'כיה בפעם השניה בטורניר. הבחורים בכחול התפוצצו על המגרש ונתנו את כל מה שנותר להם בדרך לנצחון ענק 10:40, הודות לשני טריים של ג'וליאן מאפי, שניים של רונן טולמן, אחד נוסף של אדריאן ריינסטן ואחד של עומר חלפי.

בסיכום יומיים של טורניר קדם אליפות אירופה, הצליחה הנבחרת להציג ראגבי משובח ויש לה הרבה סיבות לחייך ולהיות מרוצה. אוהדי הראגבי בישראל עקבו בדריכות רבה אחר הדיווחים מפולין והתרגשו ביחד עם השחקנים.

באליפות זכתה נבחרת רומניה שלא הפסידה אף משחק עם ניצחון בגמר 17:27 על בלגיה. שתי הנבחרות העפילו לבית הגראנד פרי. נבחרות אנדורה ומולדובה סיימו את התחרות במקומות האחרונים והן צונחות לדרג B.

ביום שבת בעוד שבועיים, (2 ליוני, 15:00 באיצטדיון וינגייט) תמודד נבחרת ישראל, הפעם בראגבי 15 מול נבחרת דנמרק. המשחק מהווה את סיום הקמפיין הנוכחי של נבחרת ה-15 כאשר ניצחון יעניק לנבחרת את אליפות הבית והעפלת דרג שניה תוך שנתיים.

ראגבי בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • ראגבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully