וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה בשחיה יוצאת לדרך ביום שני

20.5.2012 / 17:04

16 שחיינים ישראלים יתחרו בשבוע הקרוב בדברצן שבהונגריה, כשארבעה מהם ינסו לקבוע את הקריטריון למשחקים האולימפיים

אליפות אירופה בשחיה תצא לדרך ביום שני בדברצן שבהונגריה, ותימשך שבעה ימים. את ישראל ייצגו בתחרות 16 שחיינים, כשלפחות ארבעה מהם ינסו לקבוע את הקריטריון למשחקים האולימפיים בלונדון ולהצטרף לשלושת השחקנים שכבר עשו את זה: גל נבו, יעקב טומרקין ונמרוד שפירא בר אור (שעדיין צריך לקבוע את הקריטריון הבינלאומי).

המשחה המרכזי מבחינת הישראלים ביום התחרויות הראשון יהיה ה-100 גב לגברים, כשארבעה ישראלים ייאבקו על תוצאת הקריטריון ללונדון העומדת על 54:40 שניות. גיא ברנע פיספס את התוצאה הזאת בשלוש מאיות באליפות העולם האחרונה. חוץ ממנו ישתתפו יונתן קופלב (שיא אישי של 54:54 שניות), יעקב טומרקין (קבע את הקריטריון ב-200 גב) ונמרוד שפירא בר-אור, שהחליט להתחרות גם בסגנון הזה בנוסף לחתירה.

מי שתפתח את האליפות תהיה עמית עברי, שתשחה במרחק הלא אולימפי 50 פרפר, ותנסה לשחזר את הישגה מהאליפות הקודמת אז סיימה במקום החמישי. באותו המשחה לגברים ינסה אלון מנדל לשפר את שיאו הישראלי, כשחוץ ממנו יתחרו גם אבי כהן ונמרוד חייט. אנה וולצ'יקוב תהיה הנציגה הישראלית היחידה במשחה ה-200 גב לנשים.

משחה מרתק מהזווית הישראלית יהיה מוקדמות ה-100 חזה לגברים. אף אחד מארבעת המשתתפים הישראלים לא צפוי לקבוע שם קריטריון ללונדון 2012, אבל תהיה שם תחרות על מקום ברביעיה למשחה ה-4X100 מעורב. גל נבו שיתחמם למשחים הבאים יתחרה, וכמוהו ג'ואן קופטי, אמרי גניאל וערן שגלוב.

שחיה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully