וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי גוטמן: "לא נסתמך על שחקן אחד, נהיה קבוצה"

20.5.2012 / 10:12

נבחרת ישראל מתכוננת ליציאה לאוסטריה. המאמן על המטרות: "רוצה כדורגל טכני". ניר ביטון זומן לסגל ברגע האחרון

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

נבחרת ישראל קיימה הבוקר (ראשון) אימון קל ושיחה קצרה עם המאמן הלאומי, אלי גוטמן, ומאוחר יותר היא תמריא לאוסטריה למחנה אימונים במסגרתו גם תקיים שני משחקי ידידות: נגד צ'כיה בהרטברג (שבת, 26.5, 21:15) ומול גרמניה בלייפציג (חמישי, 31.5, 21:30).

מי שלא ימריא הוא אלמוג כהן, שנטש את האימון בגלל פציעה. קשר נירנברג שהודיע במהלך סוף השבוע לצוות הרפואי על כך שהוא סובל מפציעה באגן, קיבל זריקה וניסה להתאמן, אך כאמור לא הצליח לסיים את האימון. מי שזומן במקומו ברגע האחרון הוא קשר מ.ס אשדוד וקפטן הנבחרת הצעירה ניר ביטון.

חמישה שחקנים לא הגיעו לאימון - שמואל שיימן, יוסי בניון, בן שהר ועדן בן בסט - שקיבלו אישור להגיע ישר לאוסטריה. שיימן, גרשון, ובניון יגיעו הערב, בעוד בן בסט ושהר יגיעו מחר מאחר שהערב יתקיים המחזור האחרון בליגה הצרפתית.

המאמן גוטמן אמר: "ראינו כולנו את גמר ליגת האלופות. הרבה מאוד שחקנים שהיו שם ישחקו נגדנו. צ'ך, שווינשטייגר, קרוס ואחרים. בחרנו משחקי אימון נגד אריות היבשת כי אני רוצה לראות את היכולת נגד יריבות כאלו. ברגע שאתה מציב רף כל כך גבוה, אתה גורם לשחקנים להרים את הרמה שלהם".

על המטרות של מחנה האימונים אמר גוטמן: "המטרה היא להטמיע שיטת משחק וברגע שאתה עושה את זה, אתה גורם לכל שחקן להבין בדיוק מה הוא צריך לעשות ומה מוטל עליו. הדרך היא זו שחשובה לי. אני רוצה לראות כדורגל טכני, אני רוצה שהנבחרת תנוע כמו שצריך, שתהיה מגובשת בתוך המגרש, שחקנים כמו מליקסון, רפאלוב, בניון, ביברס, צריכים להביא את הטכניקה לידי ביטוי. אין יותר הסתמכות על שחקן כזה או אחר, נהיה קבוצה".

עוזר המאמן, יוסי אבוקסיס, אמר: "אנחנו מאוד מאמינים בנבחרת הזו. ההגרלה לא קלה, אבל אנחנו מאמינים. גם כשהיינו בהפועל היו לנו הגרלות קשות, אבל אם נצליח לאחד את הנבחרת אפשר לעשות את זה. לא נגיד 'ההגרלה קשה ואין לנו סיכוי'. סיכויים זה על הנייר. בסופו של דבר משחקים על המגרש. נצטרך ללמוד כל יריבה לפני כל משחק".

גיורא אנטמן, שמונה לאחרונה למאמן השוערים החדש של הנבחרת, אמר: "הנבחרת היא הפסגה של כל איש מקצוע ויש לי זכות גדולה להיות חלק מצוות ברשות אלי. חוץ מדודו אוואט יש פה עוד שלושה שוערים ראויים שנמצאים פה. אנחנו מקווים שכל אחד ישנס מותניים ויעשה את מה שצריך".

שכטר: "יש לי מקום בנבחרת"

איתי שכטר: "אנחנו מתחילים קמפיין חדש עם שני משחקי הכנה חשובים. חשוב להכיר את הסגנון של אלי ויוסי ואני מקווה שנעשה את זה טוב. הייתה לי פציעה, אבל במשחק האחרון של העונה שיחקתי 70 דקות. לא הבקעתי הרבה, הייתה לי עונה בינונית ומטה, אבל זו עונה ראשונה שלי באירופה ושיחקתי 25 משחקים. אני שומע אנשים שאומרים 'הוא לא שיחק, הוא לא צריך להיות מוזמן', אבל אני צריך להיות בנבחרת".

חלוץ קייזרסלאוטרן התייחס ליריבות: "נבחרת גרמניה היא בין שתי הנבחרות הכי טובות בעולם. זו מאוד חזקה, מאוד מגובשת וננסה להוכיח שיש לנו מה להראות. הסיכויים לא גבוהים, אבל אני לא קונה הפסד מינימלי. ספורטאי שקונה הפסד - עדיף שלא יעלה לשחק".

ערן זהבי הוסיף: "אנחנו נבחרת חדשה שרוצה להתגבש ויש לנו את המטרות שלנו. נעבוד טוב, נגבש שיטה. לא נהיה שק חבטות ולא נהיה פראיירים במשחקים. נעמוד טוב על המגרש וננסה לעשות את הטוב ביותר. אנחנו מאוד רוצים לנצח, אבל יש למחנה מטרות אחרות - שכולם ייכנסו לשיטה של המאמן".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

הסגל שהוזמן לנסיעה לאוסטריה

שוערים:

דני עמוס (עירוני קרית שמונה), אריאל הרוש (בית"ר ירושלים), אוהד לויטה (הפועל באר שבע).

הגנה:

טל בן חיים (פורטסמות'), איתן טיבי (עירוני קרית שמונה), שיר צדק (עירוני קרית שמונה), דן מורי (בני יהודה), רמי גרשון (סטנדרד ליאז'), שמואל שיימן (אקסלסיור), יובל שפונגין (אומוניה ניקוסיה), אלעד גבאי (עירוני קרית שמונה).

קישור:

יוסי בניון (ארסנל), גילי ורמוט (קייזרסלאוטרן), ביברס נאתכו (רובין קאזאן), ערן זהבי (פאלרמו), אביחי ידין (הפועל תל אביב), ניר ביטון (מ.ס אשדוד), מאור מליקסון (ויסלה קרקוב), ליאור רפאלוב (קלאב ברוז'), בירם כיאל (סלטיק).

התקפה:

תומר חמד (מיורקה), איתי שכטר (קייזרסלאוטרן), עומר דמארי (הפועל תל אביב), עדן בן בסט (ברסט), בן שהר (אוקזר).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully