וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירם כיאל: "רוצה להחזיר את הטאץ'"

20.5.2012 / 7:13

בירם כיאל, שחוזר לכושר אחרי הפציעה, מודה לגוטמן על הזימון. נאתכו הבאנקר בהרכב, אלמוג כהן בספק למחנה באוסטריה

נבחרת ישראל תערוך הבוקר (ראשון) אימון קל ושיחה קצרה עם המאמן אלי גוטמן, זאת לקראת היציאה למחנה האימון באוסטריה (תמריא אחר הצהריים), שם תתמודד מול נבחרת צ'כיה בהרטברג (שבת, 20:15), והמשחק מול נבחרת גרמניה של יואכים לב (חמישי, אצטדיון רד בול בלייפציג, 20:30).

מי שעשוי להיעדר מהנסיעה הוא אלמוג כהן. קשר נירנברג שוחח בסוף השבוע עם הצוות הרפואי של הנבחרת ודיווח על פציעה באגן. בנבחרת הורו לו לערוך בדיקה לפני האימון ואחריה יוחלט אם הוא ייצא. גורם בנבחרת אמר: "אלמוג כהן שחקן חשוב מאוד, אבל קודם נבדוק אותו".

במהלך המחנה מתכנן אלי גוטמן לקבע את שיטת המשחק של הנבחרת, שתתרגל מספר מערכים. המערך שיתורגל לרוב יכלול שני חלוצים. בנבחרת כבר מדברים על תחרות גדולה מאוד בחלק הקדמי, שכולל ארבעה לגיונרים. תומר חמד, איתי שכטר, עדן בן בסט ובן שהר צפויים להתחרות עם עומר דמארי על שני מקומות בהרכב.

בקישור, ביברס נאתכו הוא הבאנקר הגדול של גוטמן, כשאביחי ידין וערן זהבי מתחרים גם הם על חולצת ההרכב. יוסי בניון, ליאור רפאלוב ומאור מליקסון יתחרו גם הם על מקום ב-11, כשגילי ורמוט צפוי גם הוא לקבל דקות. בירם כיאל המתאושש מפציעה לא ישחק, אבל יערוך אימונים מלאים. רמי גרשון ושמואל שיימן יתורגלו בצד שמאל של ההגנה, כשטל בן חיים בטוח בהרכב. הפציעה של דודו אוואט מונעת ממנו להשתתף כרגע במחנה אבל הוא יהיה השוער הראשון של הנבחרת במשחקים הרשמיים שיפתחו בספטמבר.

"המחנה באוסטריה מאוד חשוב עבור הנבחרת שלנו, בעיקר כדי להתכונן למשימה הבאה שלנו, המשחקים בבית המוקדם של המונדיאל, וללמוד את השיטה שגוטמן רוצה ליישם כמו שצריך", אמר רמי גרשון והוסיף: "אני מתייחס למחנה הזה בשיא הרצינות". כיאל שכבר הספיק לשחק במדי סלטיק אבל יחזור בצורה הדרגתית אמר: "אני מודה לגוטמן שהחזיר אותי לסגל, הוא היה בקשר שבועי איתי ועם הקבוצה, הרופאים, הצוות המקצועי והמנהל. גוטמן ידע מה המצב הרפואי ואחרי שחזרתי הוא החליט לזמן אותי. אני מקווה שאחזור לעצמי ולאט לאט אתחיל לבנות את עצמי מבחינת כושר המשחק והטאצ' בכדור, שאני חייב להחזיר בהקדם. אני מקווה להגיע בכושר טוב לקראת תחילת העונה בסלטיק והקמפיין בחודש ספטמבר".

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully