וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: ושוב, ווטו

20.5.2012 / 8:19

ג'ואי ווטו חבט להומראן והצעיד את סינסינטי לניצחון 5:6 ביאנקי סטדיום. ניצחון לפיטסבורג, עוד צמד הומרים לאנדרו מקאצ'ן

ג'ואי ווטו היה שם בדיוק בזמן. ה-MVP לשעבר של ה-NL סייע לסינסינטי להתגבר על חזרה של היאנקיז מפיגור, ובאינינג החמישי הטיס את הכדור ליציע המרכזי של היאנקי סטדיום והעלה את הרדס ליתרון 2:5 באמצעות הומראן של שלוש ריצות. הרדס צלחו ניסיון קאמבק וניצחו 5:6, כשהם גומלים לפסים על ההשתקה מיום שישי.

משחקי האינטרליג נמשכים בסוף השבוע גם במגרשים האחרים. קליבלנד הלוהטת עבדה קשה מול מיאמי ונעזרה ביכולות הגשה מרשימות של הפותחים והבולפן בדרך לניצחון 0:2. ג'נמאר גומז הגיש שישה אינינגים ושליש, כריס פרז סילק את כל המארלינס בסטרייקאאוט באינינג התשיעי ואסדרובל קבררה הנפלא עשה את שלו עם הומר. שחקן אחר שלוהט הוא אנדרו מקאצ'ן מפיטסבורג. ביום חמישי הוא ירה לשני הומרים בוושינגטון, והפעם שחזר את ההישג בניצחון 3:4 בדטרויט.

מאט ג'ויס היה קצת רדום השבוע, עד האינינג השלישי במשחק של טמפה ביי מול אטלנטה. האאוטפילדר של הרייז פלט כדור תותח מהזריקה של רנדל דלגדו, וגראנד סלאם שלו הפך פיגור 2:0 ליתרון 2:4 בדרך לניצחון 2:5. ברנדון מורו הגיש תשעה אינינגים מלאים עם שמונה סטרייקאאוטים, טורונטו גברה על המטס, שסבלו מחסרונו של דיוויד רייט החולה, 0:2.

ריאן ווגלסונג היה מצוין במשך שבעה אינינגים, אבל נאלץ לחכות לאינינג השביעי של חבריו להתקפה מסן פרנסיסקו, ששמו ארבע ריצות על הלוח כדי לנצח את אוקלנד 0:4. סיאטל ניצחה בדנבר את קולורדו 3:10 בזכות שבעה אינינגים סולידיים של ג'ייסון ורגאס והומר של קייל סיגר.

בולטימור הלוהטת כבר הובילה בוושינגטון 0:6, אבל הנשיונאלס החלו קאמבק שנעצר אצל הקלוזר ג'ים ג'ונסון, האוריולס ניצחו 5:6, ניצחונם החמישי ברציפות. מינסוטה נעזרה בהומראן של טרבור פלאוף באינינג ה-11 כדי לגבור במילווקי על הברוורס 4:5. קנזס סיטי גברה על אריזונה 3:7.

ג'ון לסטר לא היה במיטבו, אבל התקפת בוסטון כן. הומרים של מייק אבילס ודיוויד אורטיז סייעו לרד סוקס לנצח 5:7 בפילדלפיה את ג'ו בלנטון החלש והפיליז. יוסטון גברה על טקסס 5:6 באמצעות שלושה הומראנס, ושיקגו וייט סוקס הכניעה את הקאבס 4:7. סן דייגו ניצחה את דני הארן והאיינג'לס מלוס אנג'לס 2:3 וקלייטון קרשאו קינח את הלילה עם שאטאאוט שבו הרשה רק שש חבטות, לוס אנג'לס דודג'רס גברה על סנט לואיס 0:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully