וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: השפיץ של הכפפה

19.5.2012 / 9:51

ג'סטין ורלאנדר היה רחוק שני אאוטים מנו היטר, אבל נאלץ להסתפק בניצחון הטייגרס 0:6 על פיטסבורג. הצגה לאנדי פטיט

חמישה מגישים בלבד לאורך ההיסטוריה, ביניהם סיי יאנג ונולאן ריאן, זרקו שלוש פעמים לנו היטר בקריירה. הלילה (בין שישי לשבת), ה-MVP המכהן ג'סטין ורלאנדר מדטרויט היה קרוב להצטרף למועדון האקסקלוסיבי הזה. אוי, כמה שהוא היה קרוב. שני אאוטים בלבד הפרידו בין ורלאנדר להישג המדהים, אבל בתחתית האינינג התשיעי, בניצחון של הטייגרס 0:6 על פיטסבורג בפתיחת משחקי האינטרליג, סינגל של ג'וש האריסון קילקל את החגיגה ושלח את ורלאנדר המאכוזב להסתפק בניצחון מרשים, עם משחק שלם ו-12 סטרייקאאוטים.

לא רק ורלאנדר חגג על הגבעה. אנדי פטיט שחזר מפרישה, הפציץ שמונה ותשעה ושיתק את סינסינטי בניצחון 0:4 של היאנקיז. ניצחון ראשון לפטיט מאז 2010. בשיקגו, קרי ווד זכה לפרידה מרגשת במה שאמור להיות משחק הפרישה שלו, כשעלה לשליש אינינג בלבד, הגיש לסטרייקאאוט אחד וירד לכל תשואות הקהל. במשחק עצמו, הקאבס שלו הפסידו בדרבי 3:2 לוויט סוקס. עוד דרבי מסקרן נערך בבלטווי, שם הומראן של ניק מרקאקיס באינינג ה-11 נתן לבולטימור 1:2 על וושינגטון בדו קרב המפתיעות של העונה. ג'ונתן פפלבון פגש לראשונה את חבריו לשעבר בבוסטון, כשעלה לשמור במדי פילדלפיה ועשה זאת בהצלחה, בניצחון הפיליז 4:6. קרלוס זמבראנו נתן שבעה אינינגים טובים, מיאמי עשתה מהפך וניצחה 2:3 את קליבלנד.

טקסס ניצחה 1:4 את יוסטון הדועכת ואילו המחבטים בטורונטו עבדו שעות נוספות, כשרג'אי דייויס וג'י. פי. ארנסיביה יורים לצמד הומראנים בניצחון 5:14 על המטס. גם מינסוטה הרבתה בריצות והביסה 3:11 את מילווקי, בעוד שאטלנטה ניצחה 3:5 בטמפה ביי במשחק צמרת מסקרן. בעולם אחר לגמרי, סיאטל גברה 0:4 על קולורדו, במשחק בין שתיים מנמושות הליגה, כשקווין מילווד מפנק עם משחק שלם, שבעה חישמולים והשתקה של הרוקיז. האיינג'לס ממשיכים במגמת השיפור וניצחו 2:7 את סן דייגו בקרב של דרום קליפורניה, אריזונה גברה 4:6 על קנזס סיטי ובארי זיטו ניצח עם סן פרנסיסקו את חבריו לשעבר מאוקלנד, 6:8.

בתוך כל החגיגה נפתחה גם סדרת NL אחת, אפילו מסקרנת, כשהדודג'רס ניצלו הופעה רעה של פרננדו סאלאס מסנט לואיס, שהוליך שלושה בשליש אינינג, כולל את אי. ג'יי. אליס לריצה המנצחת, 5:6 בסיום.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully