וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: לב אמיץ

18.5.2012 / 11:47

ברנדון ביצ'י מהברייבס שיתק את מיאמי בניצחון 0:7 ומחזיק ב-ERA הנמוך בליגה. עוד הומראן לפוחולס, הפסד ליאנקיז

לאיזה שחקן יש את ה-ERA הכי נמוך בליגה אחרי חודש וחצי של בייסבול? מישהו אמר ברנדון ביצ'י? כנראה שאף אחד. ובכל זאת, המגיש הצעיר של אטלנטה, שנמצא בעונתו השנייה בלבד כפותח, ממשיך להפציץ. הלילה (בין חמישי לשישי) הוא שיתק את מיאמי עם תשעה ושישה והוריד את ה-ERA שלו ל-1.33. אטלנטה ניצחה בקלות 0:7 וביצ'י גם הכניס את הריצה האחרונה, כדי לקנח עוד ערב מצוין.

עוד ב-NL: המטס הפכו פיגור לניצחון 4:9 על סינסינטי, עם חמש ריצות באינינג השמיני. הומראן של ג'סטין אפטון באינינג התשיעי נתן לאריזונה 7:9 בקולורדו. סנט לואיס ביצעה שלוש טעויות בהגנה, מה שעלה לה בהפסד 7:5 לסן פרנסיסקו. פיטסבורג חלקה את הסדרה עם וושינגטון אחרי ניצחון 3:5 בבירה. ג'ייקוב דיקמן מהבולפן של פילדלפיה כמעט חירב לרוי האלאדיי ניצחון ראשון מזה חודש אחרי שחטף ארבע ריצות מהקאבס בשני שליש אינינג, אבל הדוקטור קצר בסופו של דבר את התהילה עם שמונה וארבעה והפיליז ניצחו 7:8. ג'יי. איי. האפ והבולפן שלו דווקא הסתדרו טוב ושיתקו את מילווקי במאמץ כולל, שהביא ליוסטון 0:4. הדודג'רס גברו בקלות 1:8 על סן דייגו.

ב-AL: עכשיו באמת אפשר לקבל את אלברט פוחולס לעונה הזו באופן רשמי. הסלאגר נתן תפוקה בפעם השלישית ברציפות וירה להומראן מספר שלוש העונה. האיינג'לס אומנם חטפו 6:1 מהוויט סוקס, אבל הם בטוח שמחים לראות את פוחולס בעניינים. חוזה באוטיסטה ירה להומראן עשירי העונה וטורונטו הסתדרה עם היאנקיז וניצחה 1:4. קודי רוס הכניס ארבעה וסידר לבוסטון 3:5 יפה בטמפה ביי. אדם ג'ונס שלח את הילדים ביציע לרדוף אחרי הכדור בפעם ה-13 העונה ובולטימור ניצחה 3:5 את קנזס סיטי. צמד הומראנים של מיץ' מורלנד לא הספיקו לטקסס, כי קילה קאהיווה נתן לאוקלנד 4:5 בעשירי עם סינגל. מינסוטה הפתיעה עם 3:4 בדטרויט, כולל הומראן בן שתי ריצות לג'סטין מורנאו. סיאטל כבר עלתה ליתרון באינינג ה-11 בקליבלנד, אבל בתחתיתו ספגה שתי ריצות והפסידה לשבט 6:5.

הלילה יצאו לדרך משחקי האינטרליג הראשונים של העונה. במוקד: הדרבי של שיקגו, פילדלפיה מול בוסטון והקרב המסקרן על הבלטווי בין וושינגטון לבולטימור החזקות.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully