וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: הפסד לנבחרת ישראל בבכורה הבינלאומית

18.5.2012 / 0:34

ערב היסטורי בפתח תקוה הסתיים בתבוסה 49:6 מול קולג' מויסקונסין. המאמן יונה משען: "עוד 5 שנים נהיה מוכנים יותר"

הרבה מאוד התרגשות הייתה הערב (חמישי) בכפר הבפטיסטים שבכניסה לפתח תקוה, כאשר נבחרת ישראל בפוטבול עלתה לראשונה בתולדותיה למשחק בינלאומי. כ-1,000 צופים הגיעו לעודד את הבחורים בכחול-לבן, שעשו היסטוריה לענף, שצובר תאוצה בארץ הקודש. במשחק עצמו, התמודדה ישראל מול קבוצת הקולג' של מאראנטה, הקולג' הבפטיסטי שנמצא במדינת ויסקונסין, שמשחקת בדיויז'ן 3 בארצות הברית. למרות זאת, ולמרות העובדה שהיריבה הורכבה מ-20 שחקנים צעירים בלבד, הנבחרת הובסה 49:6, כשהיא לומדת שיש עוד דרך ארוכה לפניה אם ברצונה להפוך לשם דבר, לפחות בפוטבול האירופי.

הבדלי הרמות בין הנערים האמריקאים, שנושמים וחיים פוטבול מגיל צעיר, לבין החבורה המארחת, שהורכבה משחקני הקבוצות השונות בליגת ה-IFL המקומית, ניכרו מן הפתיחה והמהלך הראשון של מאראנטה הסתיים בריצה נאה כל הדרך אל האנדזון. בשלב זה הגיע תורו של לירן קרל להיכנס לספרים ובתחילת הרבע השני (המשחק הורכב מארבעה רבעים של 12 דקות), הוא מצא את הפירצה והשיג את הטאצ'דאון הראשון של נבחרת ישראל הבוגרת.

מנקודה זו ועד לסיום, המשחק התנהל בשליטת האורחים הסימפטיים, שהראו איך מתפקדת קבוצה מאומנת ומיומנת, על אף שהגיעו לארץ ללא מאמנם הראשי. מספר רב של מהלכי ריצה חדים, קו התקפי קשוח שלא איפשר לישראלים ולו סאק אחד ובאופן כללי, שיטת משחק יעילה ונכונה, איפשרו למכללה הקטנה להביס את הנבחרת, שסבלה מאיבודי כדור רבים, בעיקר פאמבל מתסכל שהגיע לקראת הסיום, בדרייב בו ישראל הייתה קרובה מאוד לטאצ'דאון נוסף.

מאמן הנבחרת, יונה משען, לא התרגש יותר מדי מתוצאת הסיום וחיפש את הצדדים החיוביים: "לא כיף להפסיד ככה, אבל שיחקנו נגד מכונה. אנחנו בתחילת הדרך אבל זה מצב שאפשר רק לנצח בו. יש לנו הרבה מה ללמוד מהם ועל עצמנו ונראה מה עושים. אני מקווה שהענף הזה יקבל במה. לפני חמש שנים לא הייתה ליגה, היום היה משחק ראשון של הנבחרת, בעוד חמש שנים אני מתאר לעצמי שיהיו עוד 4-5 קבוצות בליגה ונבחרת הרבה יותר מוכנה למשחק כזה".

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully