וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: דיוויד בלאט סיכם ל-3 עונות נוספות

17.5.2012 / 19:29

רוב הפערים בין הצדדים גושרו, החתימה בקרוב. התקרבות במו"מ עם הנדריקס, דיווח: חימקי מוסקבה רוצה את שחורציאניטיס

זה היה באוויר, ועד סוף השבוע או לכל היותר בתחילת השבוע הבא זה כבר יהיה רשמי: דיוויד בלאט יחתום על חוזה חדש לשלוש עונות במכבי תל אביב. הנהלת הקבוצה כבר הגיעה עם המאמן לסיכום, כאשר השנתיים הראשונות יהיו מובטחות ובאילו בעונה השלישית לאלופה הישראלית תהיה אופציה על המאמן. בלאט אמור להרוויח כ-700 אלף דולר לעונה. "הגענו לסיכום", אמרו בהנהלת מכבי תל אביב, "אנחנו מאמינים שדיוויד יחתום בימים הקרובים".

אחד הסעיפים המרכזיים שעוררו מחלוקות ועיכבו את החתימה הרשמית קשור בעבודתו הנוספת של בלאט, בנבחרת רוסיה. בין המאמן לראשי מכבי תל אביב מתגבש סעיף לפיו בלאט יאמן את נבחרת רוסיה במהלך הקיץ, אולם בקיץ הבא המשך כהונתו כמאמן נבחרת רוסיה יהיה תלוי באישורם של ראשי הצהובים. כעת נראה שהצדדים גישרו גם על הסעיף הנ"ל, ובכך הוסר אחד המכשולים הגדולים במשא ומתן. כמו כן, בימים האחרונים אף נסגרו הפרטים הטכניים במקרה של פיטורים.

בתוך כך, בימים האחרונים ישנה התקרבות במו"מ עם מכבי תל אביב לריצ'רד הנדריקס. כזכור, הצהובים מנהלים כבר חודשים ארוכים מגעים להארכת חוזהו של האמריקאי שכל כך מוערך על ידי בלאט. לאחר שהמגעים נראו תקועים בתקופה האחרונה בגלל פערים גדולים, חזרו הצדדים לשולחן המו"מ ונרשמה התקרבות. במועדון מאמינים כי השחקן יישאר בקבוצה.

ברוסיה התפרסמו היום דיווחים על כך שחימקי מוסקבה, שמשחקת בסדרת גמר הפלייאוף הרוסי מול צסק"א ותשחק ביורוליג בעונה הבאה, מעוניינת בסופוקליס שחורציאניטיס.

יותם הלפרין עשוי לחזור, מו"מ עם סילבן לנדסברג כבר החל

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully