וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: ההצלחה עולה לה רוש

17.5.2012 / 9:56

אדם לה רוש הגיע לחבטה מספר 1,000, וושינגטון גברה 4:7 על פיטסבורג. עוד הצגה לדרוויש, הומראן גדול לפוחולס

וושינגטון ממשיכה להיות אחת הקבוצות המפתיעות בליגה והיא מוליכה אחרי חודש וחצי פנטסטים מבחינתה את בית המזרח של ה-NL. הקבוצה מהבירה כל הזמן מייצרת סיפורים מעניינים והלילה (בין רביעי לחמישי), הגיע תורו של אדם לה רוש לעבור לקדמת הבמה. שחקן הבסיס הראשון חבט ל-3 מ-4, תוך שהוא משיג את החבטה ה-1,000 בקריירה שלו עם דאבל שהכניס שלושה רצים באינינג השביעי ולמעשה סגר את הניצחון 4:7 על פיטסבורג. ג'יו גונזאלס קצר את הניצחון עם שבעה ועשרה.

עוד ב-NL: הדודג'רס ספגו הפסד שני רצוף, כשהפעם היה זה תורה של סן דייגו לחגוג עליהם עם 2:4. צ'ייס הדלי המצוין הכניס שלוש ריצות. מיאמי ממשיכה בתקופה המצוינת וגברה 4:8 על אטלנטה כדי לעלות למאזן 3:12 בחודש מאי. טוד פרייזר שלח שתי פצצות ליציע וסידר לסינסינטי 3:6 על המטס, אצלם ג'ון ראוץ' שבר שמירה שלישית העונה. גם הבולפן של הקאבס חטף בראש והרשה לפילדלפיה שש ריצות באינינג התשיעי, מה שהוביל ל-2:9 של הפיליז. קרלוס לי הכניס שלושה וסידר ליוסטון 3:8 על מילווקי, שהשווה את המאזנים בין הקבוצות. ג'יימי מוייר שוב שבר את השיא למנצח המבוגר בהיסטוריה כשהיה נהדר עם שישה ושליש, חמש הכשות וריצה בודדת ב-1:6 של קולורדו על אריזונה. סנט לואיס חזרה למסלול החיובי אחרי נפילה קלה והלילה גברה 1:4 על סן פרנסיסקו, כשהיא נעזרת בהומראן מספר שמונה של דייויד פריז.

ב-AL: רק אתמול אלברט פוחולס סיפק את משחקו הטוב העונה והלילה זה כבר השתפר, עם הומראן מספר שתיים העונה, שהכניס שלוש ריצות באינינג השלישי והוביל את האיינג'לס ל-2:7 על הוויט סוקס. בבולטימור כנראה נהנים לשחק בלי הפסקה בעונה האדירה שלהם עד כה והפעם הם ניצחו את קנזס סיטי אחרי 15 אינינגים מהומראן של אדם ג'ונס, 3:4 בסיום. זה היה המשחק הרביעי העונה של האוריולס שנמשך לפחות 12 אינינגים. יו דרוויש לעומת זאת, לא נזקק לשום הארכה. המגיש היפני הסנסציוני נתן שבעה ושני שליש עם שבעה סטרייקאאוטים וטקסס ניצחה 1:4 את אוקלנד. טורונטו העמיסה ארבעה הומראנים על היאנקיז ויצאה עם 1:8. ההגנה של דטרויט פישלה, לא בפעם הראשונה העונה וארבע טעויות שלה נתנו למינסוטה 7:11 בעיר המכוניות. אובדלו חימנז התגבר על קינג פליקס הרננדז וקליבלנד ניצחה 3:9 את סיאטל. בוסטון איבדה רצף של חמישה ניצחונות עם הפסד 2:1 בטמפה ביי, אצלה נותר ג'רמי הליקסון עם מאזן נטול מהפסדים, כשהשיג ניצחון רביעי.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully