וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמית עברי: "אין תסריט שאני לא באולימפיאדה"

16.5.2012 / 20:17

לפחות ארבעה משחייני נבחרת ישראל מתכוונים לקבוע קריטריון ללונדון 2012 באליפות אירופה שתתקיים בשבוע הבא בהונגריה

שחייני נבחרת ישראל השתתפו היום (רביעי) במסיבת עיתונאים במכון וינגייט לקראת יציאתם לאליפות אירופה בשחיה, שתיפתח בדברצן שבהונגריה ב-21 למאי. 16 שחיינים ייצגו את ישראל בתחרות, שהמטרה העיקרית שלה תהיה לפחות להכפיל את כמות השחיינים בלונדון 2012, כשאלה שכבר הבטיחו את מקומם הם גל נבו, יעקב טומרקין ונמרוד שפירא בר אור.

מאמן הנבחרת לאוניד קאופמן התייחס לתחרות ואמר: "התחרות הזאת תקבע את ההרכב הסופי של השחיינים ללונדון. עמית עברי, יונתן קופלב, גיא ברנע ואלון מנדל צריכים להשיג את הקריטריון". הקריטריון שאותו יצטרכו השחיינים האלה לקבוע הוא תוצאת A מוגדרת מראש, או עלייה לגמר אליפות אירופה עם תוצאה איכותית לפחות כמו תוצאת חצי גמר מאליפות העולם האחרונה.

יעקב טומרקין, שהבטיח את השתתפותו בלונדון 2012 ב-200 גב אמר: "יש עוד משחים שאני רוצה לשחות בהם בלונדון ולקבוע את הקריטריון. אני וגל באים בתחושת הקלה כי יש לנו קריטריון, אבל אני לא מוריד את הרגל מהגז".

עמית עברי, שלפני ארבע שנים קבעה את הקריטריון האולימפי מאוחר מדי אמרה: "המטרה שלי היא להשיג את הקריטריון ולשמור על המקום החמישי ב-100 פרפר. אין תסריט שאני לא באולימפיאדה".

גיא ברנע, שחזר לארץ אחרי שסיים את לימודיו ואימוניו במכללת ברקלי בקליפורניה אמר: "הייתה לי תקופת אימונים טובה והתחרות שתהיה לי עם טומרקין וקופלב במשחקי הגב תהיה מעניינת".

יונתן קופלב שגם הוא קרוב מאד לתוצאה שתביא אותו ללונדון בקיץ: "אני קרוב לקריטריון והמטרה היא לבוא ולעשות אותו ביום הראשון של התחרות. אני מגיע בעיקר לשחות את ה-100 גב וכשאשיג את הקריטריון אליו אז אשתתף כמובן במשחים אחרים".

אלון מנדל שהספיק לקחת חלק במשחקים האולימפיים בבייג'ינג אמר: "אני רוצה לקבוע קריטריון במשחה החזק שלי ב- 100 פרפר וגם אולי דרך נבחרת השליחים המעורבים. זו מטרה שנראית לי ריאלית".



שחיה בוואלה! ספורט

לונדון 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully