וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אלי כהן סיכם לעונה נוספת

16.5.2012 / 18:11

השריף נפגש עם קורנפיין והם סיכמו על חוזה לעונה נוספת. "זה לא עוד מועדון", אמר המאמן, שירוויח 110 אלף דולר לעונה

בית"ר ירושלים מתחילה בהכנותיה לקראת העונה הבאה. אלי כהן סיכם היום (רביעי) לעונה נוספת כמאמן בית"ר ירושלים. זאת לאחר שנפגש אחר הצהריים עם איציק קורנפיין והשניים סיכמו את פרטי שכרו של המאמן. כהן הביע שביעות רצון מהתקציב שצפוי לעמוד לרשותו והמטרה תהיה לשמור על רוב שחקני הסגל ולחזק את הקבוצה במקרה ששחקנים יעזבו. המטרה תהיה להתברג בחלק העליון של הטבלה. כהן צפוי להרוויח 110 אלף דולר לעונה.

מאמן בית"ר ירושלים אלי כהן אמר לאחר החתימה: "אני אופטימי. אני רואה כמה איציק רוצה שתהיה קבוצה טובה ואיכותית. סגרתי בלחיצת יד כי יש כאן מאמץ גדול להחזיר את בית"ר לצמרת. בית"ר בשבילי זה לא עוד מועדון והכסף לא היה קריטי, אני מרגיש כמו בבית. זה לא סוד שיש לי חיבה מיוחדת למועדון הזה ודווקא עכשיו אני רוצה לעזור לקבוצ הזאת לחזור למקום הטבעי שלה. באתי בתקופה נוראית ואני מאמין שנבנה קבוצת טובה יותר ונחזיר עטרה ליושנה".

כזכור, כהן הגיע לבית"ר ירושלים בפברואר השנה כשהקבוצה הייתה במקום ה-12 בליגת העל, מרחק שלוש נקודות מעל הקו האדום, והצליח להשאיר אותה בליגת העל עם הרבה סטייל, תוך שהוא רושם בדרך גם רצף של שמונה ניצחונות ליגה ומסיים במקום התשיעי. אלי כהן הגיע בפעם הראשונה לבית"ר ירושלים בעונת 1995/6 כאשר אחד מהשחקנים הבכירים שהוא צירף לקבוצה באותה עונה היה אותו קורנפיין שהגיע אז בית"ר תל אביב. בנוסף אליו צורפו אז גם יוסי אבוקסיס ומספר שחקנים נוספים שהחזירו את בית"ר לצמרת הטבלה ובעונה הבאה זכו באליפות.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully