וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן פירסם את סגל הנבחרת: ורמוט, כיאל ושיימן זומנו

16.5.2012 / 12:37

המאמן החזיר את שני הקשרים לקראת המשחקים מול צ'כיה וגרמניה. 16 שגרירים בפנים, כולל עדן בן בסט, טואטחה בחוץ

מאמן הנבחרת אלי גוטמן פירסם הבוקר (רביעי) את הסגל שלו לקראת מחנות האימונים באוסטריה וגרמניה, אליו תמריא הנבחרת ביום ראשון הקרוב. כפי שפורסם שלשום, גוטמן זימן את גילי ורמוט ובירם כיאל, שמחלים מפציעה, וגם את שמואל שיימן, המגן השמאלי היהודי של אקסלסיור רוטרדם, ייכלל בסגל, אליו צורף גם דן מורי. בין השחקנים עליהם ויתר גוטמן אחרי שנכללו בסגל למשחק הידידות מול אוקראינה נמצאים דקל קינן, דדי בן דיין ואדריאן רוצ'ט.

בנבחרת מודעים לפציעתו של דודו אוואט, שלא מסוגל לשחק כרגע, ולכן מצבת השוערים של גוטמן כוללת את דני עמוס, אריאל הרוש ואוהד לויטה. בחלק האחורי זומנו פרט לשיימן ומורי גם טל בן חיים, רמי גרשון, שיר צדק, איתן טיבי, אלעד גבאי ויובל שפונגין.

הקשרים שנבחרו על ידי גוטמן חוץ מורמוט וכיאל הם ביבראס נאתכו, ערן זהבי, אלמוג כהן, מאור מליקסון, ליאור רפאלוב, יוסי בניון, ואביחי ידין שחזר גם הוא לסגל. בהתקפה, ממנה נעדר אליניב ברדה שעדיין מחלים מפציעה, חזר גם איתי שכטר, לצד עומר דמארי, תומר חמד, עדן בן בסט ובן שהר.

כזכור, המאמן כבר הודיע על מינוי הצוות המקצועי שלו – עוזרו יוסי אבוקסיס, מאמן הכושר דרור שמשון ומאמן השוערים גיורא אנטמן. גם אלון חזן, שקיבל את תפקיד הסקאוט, בצוות המקצועי.

ב-26 במאי (שבת הבאה) תפגוש הנבחרת את צ'כיה במשחק שיתקיים באוסטריה, ואת נבחרת גרמניה (20 במאי) בלייפציג. ב-15 באוגוסט תקיים הנבחרת משחק ידידות בהונגריה. מיד לאחר מגן היא תפתח את הקמפיין במשחקים מול אזרבייג'אן בחוץ (שביעי בספטמבר, טל בן חיים מוצהב ולא ייקח חלק במשחק) ורוסיה בבית (11 בספטמבר). ב-12 באוקטובר תתארח הנבחרת בלוקסמבורג ותארח אותה עבור ארבעה ימים. בחודש נובמבר צפוי לבנבחרת משחק ידידות בייתי מול בלארוס, ושאר המשחקים יתחדשו רק בחודש מרץ 2012.

שיימן: "חלמתי על זה הרבה זמן"

אלי גוטמן הסביר את מטרות מחנה האימונים ואמר: "במהלך המחנה נתאם מטרות וציפיות בשלושה מובנים: טקטי, התנהלותי ומנטלי. נטמיע שיטת משחק ברורה בכל מצבי המשחק, נבנה את הקבוצה בכל מה שקשור לדפוסי התנהגות וחשיבה שיאפשרו לנו להביא את הכדורגל הכי טוב שאנחנו יכולים להציג ונעלה את רמת האמונה של כולנו ביכולת שלנו להשיג את המטרה - העפלה למונדיאל 2014".

שמואל שיימן היה נרגש מאוד מההודעה על זימונו, אותה קיבל במהלך אימון של קבוצתו אקסלסיור. המגן השמאלי בן ה-24 אמר: "אני מאוד מתרגש, חלמתי על זה הרבה זמן. תמיד רציתי לשחק בנבחרת ישראל. אני מחכה בקוצר רוח לפגוש את המאמן והשחקנים ואני אסיר תודה על ההזדמנות הזו".

גילי ורמוט אמר: "אני שמח לחזור לנבחרת. תמיד טוב לחזור. אני נמצא בכושר טוב לאחרונה ומחכה לזה".

אוהד לויטה, שחזר לסגל, אמר בתגובה: "קודם כל אני שמח ומתרגש לחזור לסגל. אני חושב שזה סיום מצוין לעונה הזאת ואני כולי מרוכז עכשיו להוכיח את עצמי. אני שם את מה שהיה בצד ואני רוצה לבוא למחנה ולהתקדם מקצועית. זה תמיד גאווה וכבוד. מה יהיה בהמשך? הזמן יגיד את שלו". השוער נשאל האם אפשר לעלות מהבית הקשה וענה: "הכבוד של הצוות שלנו, כבודו במקומו מונח. יש כאן רוח חדשה. יש תקווה שאפשר לעשות את זה. צריך שקט ועבודה קשה, לא שום דבר אחר".

דן מורי אמר: "עברנו עונה קשה ומפרכת, אין תגמול יותר ראוי מלהיות בנבחרת. אני מאוד מתרגש, שמעתי על גוטמן רק דברים טובים, אני מקווה שיהיה חיבור טוב. אני מאמין שכמו שלנו לא יהיה קל, גם לרוסיה ופורטוגל לא יהיה קל. יש לנו שני משחקים דומים לאלה שיהיו לנו בקמפיין, מול צ'כיה וגרמניה, ושם נוכל לקבל קנה מידה לרמות הגבוהות שבהן נשחק".

אליניב ברדה הפצוע, שבנבחרת מעדיפים לתת לו לנוח כדי שיהיה כשיר לקראת משחק ההכנה מול הונגריה ב-15 באוגוסט ולקראת פתיחת הקמפיין בספטמבר, אמר: "לא שיחקתי חודשיים, אלא רק משחק מילואים 45 דקות. עברתי פציעה לא קלה ועכשיו אני מתאושש ממנה. הנבחרת חשובה לי מאוד ואני מאחל הצלחה גדולה מאוד מכל הלב. אני בטוח שאלה שזומנו יעשו את העבודה על הצד הטוב ביותר. אני מקווה להיות כשיר במאת האחוזים למשחקים הבאמת חשובים - למשחק ההכנה מול הונגריה ולמשחקי המאני טיים".

התגלית של וואלה! ספורט: שמואל שיימן פורח בהולנד

לתגלית הקודמת שלנו: אור ברוך זומן לנבחרת הצעירה

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully