וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: יש גם ימים כאלה

16.5.2012 / 8:33

משחק טוב לשם שינוי של אלברט פוחולס הוביל את האיינג'לס ל-0:4 על אוקלנד. בקט ניצח בפנווי, סבאת'יה חטף מבולטימור

זה לא חדש שלאלברט פוחולס, הרכש הכי גדול של הפגרה האחרונה, מאוד קשה להסתגל לחיים ב-AL בכלל ובמדי לוס אנג'לס איינג'לס בפרט. למרות זאת, מדי פעם יוצאות לו הברקות ואחת מהן הייתה במשחק הלילה (בין שלישי לרביעי), עם שלוש חבטות מארבעה ניסיונות, שהובילו לשתי הכנסות רצים ולניצחון 0:4 על אוקלנד. ברטולו קולון היה בצד הסופג והמפסיד, כשהרשה 12 חבטות ואת כל הריצות בשישה ושני שליש. ארווין סנטנה ניצח עם שבעה ושני שליש נקיים ותשעה חישמולים.

עוד ב-AL: בפעם שעברה שג'וש בקט עלה להגיש בפנווי, הוא חטף בראש וחטף מהקהל המקומי. הפעם המגיש של בוסטון כבר נראה הרבה יותר נחוש ועם שבעה ותשעה שיתק את סיאטל בדרך ל-0:5. מי שפחות נהנה הוא סי. סי. סבאת'יה, שבמשחקו החלש העונה שרד שישה בלבד, חטף ארבע ריצות ואיפשר לבולטימור המעולה לנצח 2:5 את היאנקיז. דטרויט העמיסה שש ריצות באינינג השישי והפכה פיגור לניצחון 8:10 על הוויט סוקס, שבעה ושישה של דייויד פרייס נתנו לטמפה ביי 3:4 על טורונטו, אצלה חבט אדווין אנקרנסיון להומראן 12 העונה. קולבי לואיס הרשה בסך הכל שתי ריצות, אבל הגנת טקסס פישלה בגדול וסידרה עוד חמש ריצות לקנזס סיטי, שניצחה 4:7 ודרק לואו מקליבלנד ניצל את המשחק מול מינסוטה החלשה כדי לזרוק משחק שלם, בלי אף סטרייקאאוט ועדיין להשיג את ההשתקה הראשונה שלו מזה שבע שנים בניצחון 0:5.

ב-NL: סטיבן שטרסבורג חטף דווקא מסן דייגו ונטש אחרי ארבעה, הפאדרס ניצחו 1:6 עם שמונה ושבעה של אנתוני באס. הומראן שני בקריירה לברייס הארפר בוושינגטון. האנטר פנס מפילדלפיה פגש את האקסית יוסטון וירה עליה לשני הומראנים, השני שבהם היה ווקאוף באינינג העשירי והמשחק נגמר ב-3:4. משחק פרוע בסנט לואיס, בו הקאבס חזרו לשוויון באינינג התשיעי, הסתיים גם הוא בווקאוף בתחתית האינינג, כשסינגל של יאדייר מולינה נתן לקרדינלס 6:7. ג'וני קווטו הסתפק בארבעה אינינגים חלשים מול אטלנטה, שניצחה 2:6 את סינסינטי. מילווקי המשיכה לצנן את המטס עם הופעה טובה של זאק גריינקי (שבעה ושבעה) וצמד הומראנים של טראוויס אישיקאווה וניצחה 0:8. ג'וש ג'ונסון ממיאמי זכה בניצחון ראשון אחרי יותר משנה, 2:6 על פיטסבורג. אריזונה עברה את הדודג'רס 1:5. הומראן של מרקו סקוטרו בתשיעי נתן לקולורדו 4:5 בסן פרנסיסקו.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully