וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוועד האולימפי הבינלאומי שוב דחו אזכור חללי מינכן

15.5.2012 / 20:53

כצפוי, נציגי משפחות הי"א קיבלו הודעה שלא תתקיים דקת דומיה בטקס הפתיחה בלונדון. הוועד הישראלי: "מוטלת עליהם החובה המוסרית"

כצפוי, הוועד הבינלאומי הודיע לנציגי המשפחות של י"א חללי מינכן שהוא דוחה את בקשתם לקיים דקת דומיה לזכר הנרצחים במהלך טקס הפתיחה של המשחקים האולימפיים בלונדון, בקיץ הקרוב. מדובר בתסריט שחוזר על עצמו מדי ארבע שנים, כשה"פשרה" המושגת בסופו של דבר היא קיום טקס לזכר הי"א בעיר המארחת את המשחקים, בו משתתפים גם נציגי הוועד האולימפי הבינלאומי.

מהוועד האולימפי הישראלי נמסר היום (שלישי) בתגובה לידיעה: "הגיע הזמן שלאחר 40 שנה התנועה האולימפית תכיר ב-11 הספורטאים,המאמנים והשופטים שנרצחו במהלך משחקים אולימפיים ויוכרו כקורבנות של התנועה האולימפית והוועד האולימפי הבינלאומי ימצא את הדרך הנאותה להנציח את זכרם. הוועד האולימפי בישראל מעלה דרישה זו בכל מקום ובכל הזדמנות בכל השנים. הוועד האולימפי בישראל מאמין כי האסון הנורא הינו חלק בלתי נפרד מההיסטוריה של התנועה האולימפית. על הוועד האולימפי הבינלאומי מוטלת החובה המוסרית והערכית לכבד ולהנציח את זכרם בדרך הולמת, ולהנחיל את מורשתם לדורות הבאים כדי שלא תישנה חס וחלילה טרגדיה כזאת לעולם".

לונדון 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully