וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: עכשיו הכל מתחבר

15.5.2012 / 8:27

ג'ון לסטר, שפתח חלש את העונה, הוביל את בוסטון לניצחון רביעי ברציפות עם 1:6 על סיאטל. הומר ראשון לברייס הארפר

ג'ון לסטר ובוסטון רד סוקס לא פתחו טוב את העונה, אבל נראה שהעניינים מתחילים להשתפר בגזרה שלהם. לסטר זרק הלילה (בין שני לשלישי) למשחק מלא של תשעה אינינגים, וניצח את סיאטל 1:6. זה היה ניצחונם הרביעי ברציפות של הרד סוקס, שכרגע נמצאים במאזן 19:16 ועדיין לא הגיעו ליחס חיובי של ניצחונות והפסדים העונה.

בינתיים, בבולטימור רשם מארק טשיירה מניו יורק יאנקיז הומר וסייע לפסים לנצח את האוריולס 5:8. רפאל סוריאנו רשם שמירה שניה העונה, ונראה שהוא מתקדם לעבר משרת הקלוזר של הקבוצה. טמפה ביי נעזרה בבולפן לאחר שג'ף נימן שבר את רגלו אחרי אינינג אחד, וניצחה את טורונטו 1:7 כדי להשתוות לבולטימור בראש ה-AL מזרח. טייסון רוס הגיש שישה אינינגים נקיים, אוקלנד גברה בדרבי של קליפורניה על לוס אנג'לס איינג'לס 0:5.

בארלינגטון, ברוס צ'ן מקנזס סיטי הפתיע עם שישה אינינגים ושני שליש סולידיים, הרויאלס ניצחו את טקסס 1:3. שיקגו וייט סוקס הכניעה את דטרויט 5:7, קליבלנד גברה בחוץ על מינסוטה 4:5.

ב-NL, המטס התאוששו מההפסד הכואב למיאמי ביום ראשון וניצחו את מילווקי 1:3, כשמיגל באטיסטה בן ה-41 תופר שבעה אינינגים ללא ריצה. ניו יורק נמצאת חצי משחק מאחורי אטלנטה, שהפסידה בבית לסינסינטי 3:1, ושני משחקים מאחורי וושינגטון, שגברה על סן דייגו 5:8. ברייס הארפר רשם הומראן ראשון בקריירה שלו במייג'ורס.

גרגור בלנקו חבט להומראן וסייע לסן פרנסיסקו לגבור 2:3 על קולורדו. פילדלפיה עברה את יוסטון 1:5, מיאמי נכנעה לפיטסבורג 3:2 ושיקגו קאבס ניצחה את סנט לואיס 4:6. שבעה אינינגים ושישה סטרייקאאוטים של קלייטון קרשאו העניקו ללוס אנג'לס דודג'רס ניצחון 1:3 על אריזונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully