וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: בנין התחיל לעבוד, אדרי עשוי להישאר

14.5.2012 / 15:45

מאמנה החדש של מכבי נתניה ימתין לראות מי מהשחקנים יעבור למכבי חיפה, ומי יעמוד בשער שלה. מוגרבי צפוי להמשיך

מאמנה החדש של מכבי נתניה, טל בנין, כבר החל לעבוד במשרתו החדשה ועשה סבב טלפונים שכלל את המאמן היוצא ראובן עטר ולמספר אנשים במועדון. אחד האנשים שדיבר עם בנין אמר: "הוא נשמע נחוש ובטירוף לעשות מנתניה משהו גדול. הוא רואה את עצמו כאן לשנים ולא מסתכל מה יקרה בעוד חודשיים, הוא נשמע המאמן הכי מתאים להיות כאן".

בנתניה ייפרדו הערב (שני) מראובן עטר ויערכו לכבודו מסיבה בהשתתפות הצוות המקצועי, השחקנים ובכירים במועדון. בנין יצרף אליו את עוזרו מאיר בן מרגי ואת מאמן הכושר חזי נחשוני, כמו כן יש רצון לצרף גם את מאמן השוערים עופר בסון.

בנוגע לסגל השחקנים, בנין יצטרך לחכות ולראות אילו שחקנים מכבי חיפה תרצה לרכוש באופן מיידי מנתניה. ייתכן כי גמר הגביע והעובדה כי חיפה עשויה שלא להופיע באירופה בעונה הבאה, עשויים גם להשפיע על ההחלטה. בנין לוקח בחשבון שעמרי בן הרוש וחן עזרא אינם צפויים להישאר והוא יצטרך למצוא אלטרנטיבות. במועדון ישנו רצון גדול לראות את פיראס מוגרבי ממשיך וההערכה היא שלאחר מו"מ מייגע הדברים אכן ייצאו לפועל.

שינוי חיובי יכול לבוא גם מכיוון השוער אמיר אדרי. במידה וחיפה אכן תרכוש את אריאל הרוש מבית"ר ירושלים, ניר דוידוביץ' צפוי לשמש כשוער שני כאשר יובטח לו תפקיד מאמן השוערים בעתיד, מה שיגרום לכך שנתניה תוכל להשאיר את אדרי בשורותיה, גם מתוך עיסקה עם חיפה. יש לציין כי במקרה שהרוש יגיע לחיפה, נתניה תוכל לבנות על אדרי למספר שנים.

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully