וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה צפויה לפנות לבית"ר בנוגע לאריאל הרוש

14.5.2012 / 15:46

הירוקים מתכננים פנייה אחרי הגמר. מצבה הכלכלי של בית"ר מצריך מכירה של שחקן אחד לפחות. תג המחיר: 1.5 מיליון דולר

משיחות שנערכו לאחרונה בין אנשים במכבי חיפה ובית"ר ירושלים, עולה שהירוקים מתכננם לפנות לקבוצה מהבירה אחרי גמר גביע המדינה שיתקיים מחר, ולבקש לרכוש ממנה את השוער אריאל הרוש. בחיפה רואים בהרוש השקעה לטווח ארוך וכבר בשנה שעברה יעקב שחר הגיש עליו הצעה, אך אז הוא נדחה. תג המחיר שלו מוערך ב-1.5 מיליון דולר.

ההערכה היא שבית"ר ירושלים תיאלץ למכור את הרוש מכיוון שמצבה הכלכלי לא טוב. גם תמיכתו הצפויה של ארקדי גאידמק בקרוב לשני מיליון דולר עדיין אינה מספקת בגלל גרעון משנים קודמות ורצון לבנות קבוצה איכותית, ולכן לא נראה שלבית"ר תהיה ברירה אלא למכור את השוער. יש לציין כי בהתאם לחוזהו, 28 אחוזים מסכום המכירה יילכו להרוש עצמו, מה שגרם ליעקב שחר לסגת בעונה שעברה היות והוא רצה שהכסף יעזור לבית"ר. יש לציין כי סוכנו של הרוש הוא פיני זהבי שבמקביל בוחן עבורו אופציות באירופה.

במידה שהרוש יעזוב, מי שצפוי להחליפו בין הקורות הוא אוהד סיידוף, כאשר מאמן השוערים משה בן דוד כבר מפציר מהעונה שעברה שהוא מוכן לקחת את המושכות וכי יש לו אישיות מתאימה לעמוד בשער של מועדון כמו בית"ר ירושלים. יחד עם זאת, המאמן אלי כהן לא בטוח ובמקרה שהרוש יעזוב הוא מעוניין לצרף לסיידוף שוער ישראלי בכיר שיתחרה איתו או להביא שוער זר. ההחלטה בנושא תתבצע בשיתוף עם איציק קורנפיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully