וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: פאניקה במחלקת הנוער

חוסר הוודאות סביב עתיד המועדון גורם לצעירים רבים לרצות לעזוב מחשש שיופקרו. יעקב הלל מחכה לתשובות מאלי טביב

למרות שבהפועל תל אביב מתעסקים בעיקר להכנות לגמר גביע המדינה מחר (20:00, ערוץ 5), נראה כי הדאגה מהיום שאחרי מעסיקה את אנשי הקבוצה לא פחות והמועדון עדיין נמצא בחוסר ודאות מוחלט לקראת עונה הבאה. הבעלים אלי טביב אמנם הבטיח שאחרי גמר הגביע הוא ייתן מענה לכל הבקשות של הצוות המקצועי לקראת העונה הבאה, אך אם הוא יעכב את התשובות יהיו השלכות רבות בעניין זה.

מנהל הקבוצה ומי שאמור להיות מנג'ר מחלקת הנוער, יעקב הלל, צפוי לעזוב במידה שטביב לא יספק מענה למספר בקשות אותן העביר. מעבר לכך, הפועל עדיין לא סגרה מחנה אימונים לעונה הבאה, ואם הלל יעזוב, טביב יצטרך למנות אחראי אחר לעניין זה. הסוגייה הזו מעמידה את ההכנות לעונה הבאה בסימן שאלה גדול.

אם הפועל תפסיד בגמר הגביע היא תתחיל את דרכה במוקדמות המפעל ב-19 ביולי, אך אם תנצח מחר את מכבי חיפה, היא תפתח את הופעותיה בסיבוב המוקדמות השלישי ב-2 באוגוסט ומחנה האימונים יוכל להידחות במעט. בכל מקרה, מחנה האימונים יצטרך להתקיים ביולי, אולם כרגע כאמור לא נסגר מקום באירופה למטרה הזו.

בנוסף, מלבד ניצן שירזי עדיין אין צוות מקצועי לעונה הבאה וייתכן שבסיטואציה הקיימת חלק גדול מחברי הצוות יעזבו.

בתוך כך, לא רק בקבוצה הבוגרת קיימות בעיות ובמחלקת הנוער קיימת פאניקה מוחלטת. לוואלה! ספורט נודע כי יותר מספר שחקנים מובילים במחלקת הנוער של הפועל ביקשו לעזוב את המועדון בעקבות חוסר הוודאות. לקבוצה אין כרגע מאמן חתום לעונה הבאה והורים של שחקנים לא מפסיקים להתלונן ולבקש את כרטיסי השחקן של ילדיהם מהחשש ששוב לא תהיה השקעה במחלקה.

גורמים במחלקת הנוער ניסו להרגיע בימים האחרונים את הגזרה בטענה כי גם בעונה החולפת שרר מצב דומה, אך נראה שאם הפועל לא תצא בהודעה מסודרת על כוונותיה לגבי מחלקת הנוער, צפויה עזיבה המונית, ושחקנים המסומנים כפוטנציאליים עתידיים יעברו למחלקות הנוער של מכבי תל אביב, בני יהודה ואף מכבי חיפה.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully