וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: דייויד גומז סיכם, ניקולה טרויץ' שוחרר

14.5.2012 / 12:48

נמשכות ההכנות בעכו לעונה הבאה: החלוץ מראשל"צ מצטרף, בעוד דוידוב, פלצ'וק ושצ'פוביץ' לא ממשיכים. קפילוטו מחכה

למרות שהעונה הסתיימה רק בסוף השבוע האחרון, בהפועל עכו לא קופאים על השמרים וממשיכים בבניית הסגל לעונה הקרובה. עוד לפני החתמת המאמן, בקבוצה סיכמו על החתמתו של חלוץ הפועל ראשון לציון בעונה האחרונה דייויד גומז, שישחק בעכו בעונה הקרובה, כאשר לקבוצה תהיה אופציה להאריך את חוזהו בעונה נוספת.

גומז, שעבר בקיץ שעבר לראשון לציון, כבש בשורותיה שבעה שערים והוסיף שני בישולים, כשהוא עתיד למלא את מקומו של מלך השערים בעונה החולפת סטפן שצ'פוביץ'. מי שלא ימשיך בקבוצה הוא החלוץ הסרבי הצעיר ניקולה טרויץ', שצורף בחלון ההעברות בינואר ובעכו בחרו שלא להאריך את חוזהו. צירופו של גומז מצטרף להחתמות של אמייה טגה ואימורו לוקמן, שסיכמו גם הם.

שלושה שחקנים מובילים של הקבוצה בעונה האחרונה, אלכסנדר דוידוב, ניקולאס פלצ'וק ושצ'פוביץ' לא ממשיכים. מנגד, בעכו מימשו את האופציות על דימקאו פידליס, גיא דיין, יובל שבתאי, נבוישה מרינקוביץ', מהראן אבו רייא ולוהאב כיאל, ובימים הקרובים תיבחן גם האפשרות להאריך את חוזיהם של שגיב כהן ורועי לוי. ניסו קפילוטו, שחוזר אוטומטית בקיץ למכבי תל אביב, יישאר בקבוצה אם הצהובים יחליטו לוותר עליו או לחילופין אם הוא לא ימצא קבוצה באירופה. דודו גורש ומשה מישאלוב חתומים בקבוצה וימשיכו גם הם.

הפועל עכו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully