וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "הפעם אנו אמורים להגיע רעבים"

מכבי חיפה והפועל ת"א מתכוננת לגמר הגביע, אלישע לוי יודע שהפעם הפסד יותיר את קבוצתו בלי תואר ובלי גביע. שירזי לבאדיר: "מקווה שלא תפרוש אחרי המשחק"

קובי אליהו

צילום: קובי אליהו

עריכה: יותם בן דוד

אחרי אכזבה בליגה, הפועל תל אביב ומכבי חיפה ינסו לסיים את עונת 2011/12 עם טעם מתוק וזכייה בגביע המדינה. מחר שתי היריבות הוותיקות הללו תפגשנה באצטדיון רמת גן כשל הפרק התואר השני בחשיבותו בכדורגל הישראלי (20:00, ערוץ 5). שתי הקבוצות קיימו היום את מסיבת העיתונאים המסורתית לפני המשחק.

הפועל תל אביב שואפת לזכות בגביע ה-16 בתולדותיה והעשירי מאז קום המדינה. האדומים מכירים את המעמד הזה היטב ומחר זה יהיה הגמר השישי שלהם בשבע השנים האחרונות. ניצחון על מכבי חיפה יהפוך את הקבוצה שנמצאת במשבר ניהולי עמוק, לראשונה שזוכה בגביע שלוש פעמים ברציפות מאז קום המדינה.

מכבי חיפה זכתה בגביע חמש פעמים, אבל למרות שהפכה לקבוצה הבולטת בישראל ב-20 השנים האחרונות, הגביע האחרון אותו הניפו שחקניה היה אי שם בשנת 1998. הירוקים הגיעו לגמר פעמיים בשלוש השנים האחרונות, אבל נכנעו לבית"ר ירושלים ב-2009 ולהפועל תל אביב בשנה שעברה. זה יהיה המשחק האחרון של אלישע לוי על הקווים של הקבוצה הירוקה ואחרי שני הפסדים, הוא רוצה את התואר.

מאמן מכבי חיפה אלישע לוי פתח ואמר: "אין לי ספק שיהיה משחק מעניין, עם הרבה קהל, משחק מותח, ואני מקווה שבניגוד לכל המפגשים שלנו עם הפועל תל אביב העונה, נדע להתעלות ולזכות בגביע". גם ניצן שירזי קיווה לחוויית כדורגל מהנה: "הכדורגל שלנו ראוי לסיים עונה עם משחק בסדר גודל כזה. אלו שני מועדונים שנמנים על המועדונים הגדולים בכדורגל הישראלי, וכיף גדול לקחת חלק במשחק כזה".

קפטן הפועל תל אביב וואליד באדיר עדיין לא הודיע האם ימשיך לשחק בעונה הבאה, אבל בהחלט ייתכן שיהיה זה המשחק האחרון בקריירה של הבלם בן ה-38. הקפטן הוותיק, שרוצה זכייה בגביע חמישי עם האדומים, אמר: "אחרי מחר אני אודיע אם אני ממשיך לשחק כדורגל". שירזי החמיא לבאדיר כשאמר: "שחקנים מהסוג הזה לא נולדים היום. אם זה תלוי בי, מחר לא יהיה המשחק האחרון שלו".

שירזי נשאל האם המשבר הקשה שחווה המועדון ישפיע, והשיב: "כולם צריכים לשים את הכל בצד. כולנו היינו שמחים אם לא היינו מגיעים למקום הזה, אבל מחר שום דבר לא יהיה רלוונטי. לא יהיה נכון מבחינתנו לתת משקל לנושא הכאוב הזה. המועדון יותר חזק הכל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

קפטן הירוקים יניב קטן אמר: "הגביע הוא הדבר היחיד שלא הצלחתי לגעת בו ולזכות בו ואני חושב שהגיע הזמן. הפועל קבוצה מצוינת, אבל אין לנו ברירה. אנחנו צריכים לקחת את הגביע בכוח ואני כמעט משוכנע שנעשה את זה. אם זה לא היה גמר גביע לא בטוח שהייתי משחק, אבל יש לנו רופאים מספיק טובים בשביל שאני אהיה חלק מהמשחק מחר". יניב קטן נטל חלק באימון, אך נטש אותו אחרי כמה דקות. יחד עם זאת, הודיע הקפטן כי לא יוותר על גמר הגביע ואם צריך הוא יעלה עם זריקה.

"בכל אופן, הקבוצה לא תלויה רק בי. יש לנו הרבה שחקנים טובים שיכולים לעשות את ההבדל גם כשאני לא על המגרש. אין ספק שיש לי חשיבות בקבוצה הזו, אבל יש לנו המון שחקנים מוכשרים. אני בטוח שגם אם אני לא אהיה על המגרש יהיה מי שיידע לעשות את הדברים כראוי".

אלישע לוי הוסיף כי "אחרי שאיבדנו סיכוי להגיע לאירופה דרך הליגה, זה משחק סופר חשוב בשבילנו. אנחנו צריכים לגייס את כל הכוחות. אני בטוח שיניב יתגבר על הפציעה וביחד נעשה כל מאמץ להביא את הגביע לחיפה אחרי הרבה שנים ולשמור על הסטנדרטים שלנו, שזה לשחק באירופה.

"בפעמיים הקודמות הגענו למשחקי הגמר אחרי שזכינו באליפות. הפעם אנחנו אמורים להיות מאוד מאוד רעבים ונבוא עם סוג של מחויבות, כי אין לנו ברירה. אני בטוח שהשחקנים יעשו הכל כדי לזכות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully