וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: יניב קטן צפוי לשחק בגמר הגביע

14.5.2012 / 10:06

קפטן מכבי חיפה עדיין סובל מכאבים, אבל לא יחמיץ את ההתמודדות. חיפה רוצה את תורג'מן, החלה במגעים עם טוברוק

מכבי חיפה הבהירה אתמול (ראשון) כי היא מעוניינת בחלוץ אלון תורג'מן לעונה הבאה. שיחה בעניין נערכה אתמול עם אריק איזיקוביץ' ובקרוב מאוד ייפתח משא ומתן מול בית"ר טוברוק לגבי אופן העברתו. כזכור, השחקן חתם על טופס השאלה במעברו לחיפה למרות חוזהו המופקד בבקרה לארבע שנים. אחד הסעיפים בהסכם קובע כי בתום העונה הוא חוזר לטוברוק, ומשא ומתן חדש ייפתח עם הנשיא יעקב שחר, במידה ויחליט להמשיך את ההתקשרות עם השחקן. ההסכם הזה, למעשה, מונע מחיפה למכור את תורג'מן במהלך ארבע השנים הקרובות, אלא אם תרכוש את כרטיסו. כזכור, איזיקוביץ' טען בתגובה לידיעה כי לשחר יש עדיפות בקבלת שחקנים מהמועדון.

היום (14:00) תקיים הקבוצה מסיבת עיתונאים באצטדיון רמת גן לקראת הגמר הצפוי מחר. מאוחר יותר תקיים הקבוצה את האימון המסכם שלה במתחם הפתוח הצמוד לאצטדיון. ניר דוידוביץ' יחזור לשער וייתכן שתורג'מן יפתח בחוד במקום ויאם עמאשה, שעדיין לא ברור האם יוכל לשחק. אייל גולסה צפוי לחזור לסגל. מצבו של הקפטן יניב קטן משתפר והוא צפוי לשחק מול הפועל תל אביב מחר. כזכור, עמאשה החליט לדחות את הניתוח ולהמשיך לשחק. אתמול אמר אלישע לוי לשחקנים: "במחצית הראשונה מול הפועל היינו טובים, אבל אחר כך לא ייצרנו מצבים. אסור שזה יקרה בגמר". "אסור לאלישע לוי לעזוב בלי תואר אחרי האליפות שאבדה", סיכם זאת שחקן בקבוצה.

שחקני הקבוצה ממתינים לפגישה הצפויה עם ראובן עטר ביום חמישי, אליה הוזמנו אנשי הצוות המקצועי שיעבדו איתו בעונה הבאה וכן אנשי הצוות הרפואי. עטר יפרוס את משנתו והוא אמור לפרסם גם את הסגל שימשיך איתו בעונה הבאה. מכבי נתניה רוצה לקבל לידיה שני שחקנים לפחות מאלה שיעזבו, ביניהם שוער (אמיר אדרי או בויאן שראנוב, מוחמד כליבאת, ישראל זגורי ושלומי אזולאי הם אופציות, אך יש שחקנים אחרים שיפלטו מהסגל). בית"ר ירושלים דורשת שלושה שחקנים – חיים מגרלישווילי, חן עזריאל וסינטיאהו סלליך, שייתכן שימשיך בחיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully