וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת: "אתה הולך לטיקי-טקה, אנחנו נשארים בפיפי-קקה"

14.5.2012 / 9:56

שחקני הפועל פתח תקוה נפרדו מגילי לנדאו. בן נעים בכה: "הצלת לי את הקריירה". המאמן: "כולם ראו את הלב שלכם"

במסיבת סיום מרגשת, שכללה ערב ברביקיו וקצת אלכוהול, נפרדו אמש שחקני הפועל פתח תקוה מהמאמן גילי לנדאו. ערב הפרידה התקיים בביתו של המגן ניסן אלקלעי בקדימה, והשחקנים נפרדו מהמאמן בזה אחר זה. "אתה גבר ואנחנו אוהבים אותך", אמר הקשר אייל שן, ומיד אחריו פרץ ארמון בן נעים בבכי: "אני אוהב אותך, הצלת לי את הקריירה. אף אחד לא האמין בי, רק אתה. אתה הולך לטיקי טקה, אנחנו נשאrים בפיפי קקה". אורי כהן אמר: "אני אוהב פה את כל השחקנים, כואב לי שלא אהיה כאן בעונה הבאה. צרפתי ולוזון הם כמו ההורים שלי".

גם ג'ונתן אסוס נפרד ומיד לאחר הדברים האלה, גם לנדאו נפרד: "התחלנו את השנה בפילוסופיה, אז נסיים בפילוסופיה. אין המקום עושה את האדם אלא האדם עושה את המקום. אנחנו גרמנו להפועל פתח תקוה להיראות טוב, בהתנהלות שלכם. כל העונה ארגנו ימי כיף מהכסף שלכם, אף אחד לא עזר לנו. אני בטוח שלכל השחקנים יהיו הצעות. כולם ראו את הלב שלכם, את היכולות שלכם". לאחר הדברים האלה השחקנים הניפו את המאמן באוויר.

כפי שפורסם אתמול, מפרקי הקבוצה נפגשו אתמול עם אלי מחפוד, דני ניראון, יוסי שושני, תומר קשטן ואופיר קופל. ייתכן ששניים מהם יאמנו במקביל. לא בטוח שהיום תתקבל החלטה וייתכן שהיא תידחה למחר. המפרקים יצטרכו למצוא בנוסף פתרון לגבי עניין רכישת הקבוצה, משום שעל פי התקנון לא יכלו להמשיך מעבר לעונה הקרובה. אם לא יימצא רוכש, הקבוצה תתפרק.

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully