וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: הטיל עליהם ווטו

14.5.2012 / 8:04

ג'ואי ווטו חבט לשלושה הומראנים ולגראנד סלאם ניצחון ב-6:9 של סינסינטי על וושינגטון. הפסד לאנדי פטיט בחזרה ליאנקיז

ג'ואי ווטו לא היה בשיאו מתחילת העונה. נכון, הממוצעים של ה-MVP לשעבר סבירים ומעלה, אבל גם הוא ידע שהוא מסוגל ליותר. הלילה (בין ראשון לשני), היותר הזה סופסוף הגיע והסלאגר של סינסינטי התפוצץ על וושינגטון, עם שלושה הומראנים, האחרון שבהם ווקאוף גראנד סלאם על הראש של הנרי רודריגז, ששבר שמירה ונתן לסינסינטי ניצחון 6:9.

עוד ב-NL: קבוצה נוספת שחגגה גראנד סלאם ניצחון היא מיאמי הלוהטת, שנכנסה לאינינג התשיעי בפיגור 4:2 מול המטס, אבל שמה שש ריצות, כולל כאמור, הפצצה המנצחת של ג'אנקרלו סטנסטון וניצחה 4:8. הית' בל הגרוע שוב חטף ריצות ואיכשהו יצא עם הניצחון, בזכות ההתקפה שלו. גרגור בלאנקו הכניס שלושה, מלקי קבררה סיים ערב של ארבע חבטות וסן פרנסיסקו ניצחה 3:7 את אריזונה. הדודג'רס ניצלו אינינג חמישי של שש ריצות וניצחו 5:11 את קולורדו. מאזן הבית שלהם העונה עומד על 3:15 מצוין, אבל הם נאלצו לראות את מאט קמפ נוטש עם פציעה בשריר הירך. לאנס לין ספג הפסד ראשון העונה אחרי שישה ניצחונות, 7:4 מול אטלנטה, שנהנתה מחמישה ותשעה של טומי הנסון. הקאבס נמנעו מסוויפ במילווקי וניצחו 2:8. חבטת הקרבה של פדרו אלברז השוותה את המשחק לפיטסבורג בתשיעי וסינגל של ג'וש האריסון ב-12 ניצח עבורה 2:3 את יוסטון. שמונה וארבעה לאי. ג'יי. בארנט המנצח, שמונה ושבעה לוונדי רודריגז המפסיד. קול המלס חזר מההשעייה שלו והיה חד. הוא לא זכה לתמיכה התקפית רבה, אבל שבעה וחמישה שלו הספיקו לפילדלפיה ל-2:3 על סן דייגו.

ב-AL: אנדי פטיט רשם קאמבק מרגש ביאנקי סטדיום, אבל בשישה ושליש הוא הרשה ארבע ריצות והפסיד 6:2 לסיאטל. משחק מסקרן בבולטימור הסתיים בניצחון דחוק של טמפה ביי על מוליכת ה-AL מזרח 8:9. ג'ראד סלטלמאקיה ובוסטון המשיכו להציל את הכיסא של בובי וי. התופס חבט להומראן והכניס חמישה, הרד סוקס פירקו 1:12 את קליבלנד. קנזס סיטי נעזרה באינינג תשיעי של שש ריצות כדי לנצח 1:9 את הוויט סוקס, כשגם הנמושה השנייה של החטיבה, מינסוטה, מנצחת 3:4 את טורונטו וסופסוף מגיעה לעשרה ניצחונות. אחרי כמה הופעות בינוניות בסטנדרטים שלו, ג'סטין ורלאנדר חזר לתת תפוקה ועם שבעה ושמונה הוביל את דטרויט ל-1:3 על אוקלנד. ונחתום בגראנד סלאם אחרון להיום, של נלסון קרוז מטקסס, באינינג השלישי, על הראש של ג'רד וויבר מהאיינג'לס. כמו מגישים רבים, גם וויבר עוד סובל מתסמונת ה"פוסט נו היטר" והוא הרשה שמונה ריצות בשלושה ושליש וחטף הפסד ראשון העונה, 13:6.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully