וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: מלמיליאן המועמד המוביל, סיני אחריו

13.5.2012 / 12:24

בקבוצה ממתינים להחלטת המאמן, שכבר סירב לתפקיד. מרינקוביץ' מרוצה מהסיומת: "עונה טובה, רוצה להמשיך פה"

הפועל עכו חתמה אתמול (שבת) את העונה עם ניצחון 1:2 על הפועל ראשון לציון במשחק שנערך לפרוטוקול בלבד, ובכך הקבוצה מקנחת את העונה במקום העשירי. אלי כהן סיים את עבודתו בקבוצה אחרי שנתיים וכעת ינסה לחפש אתגרים חדשים, אחרי ששמו עלה כמועמד ללא מעט קבוצות בשבועות האחרונים.

המועמד המוביל לאימון הקבוצה הוא אורי מלמיליאן, שכבר סירב להצעתו של היושב ראש ציון וייצמן, אבל בין השניים נמשכות השיחות, כאשר הדברים תלויים כרגע במאמן. אם מלמיליאן יסרב, וייצמן צפוי לפנות למשה סיני באופן רשמי. ההערכות הן שאחד מהשניים ימונה עד לסוף השבוע לתפקיד.

בעכו חגגו דקות ארוכות בחדר ההלבשה לאחר סיום המשחק נגד ראשון לציון. השחקנים שחררו הרבה לחץ ורקדו בחדר ההלבשה. מי שנעדר מהחגיגות ובכלל מהמשחק הוא וייצמן עצמו, לראשונה מזה זמן רב. וייצמן צפוי בימים הקרובים לקיים שיחות אישיות עם השחקנים, זאת לאחר שיתברר סופית מי ימונה כמאמן.

נבוישה מרינקוביץ', שהבקיע את שני השערים נגד ראשון לציון, אמר בסיום לוואלה! ספורט: "אני רוצה להקדיש את השערים לאשתי ולילדים. זה תמיד כיף לכבוש, למרות שלמשחק הזה לא הייתה חשיבות. שיחקתי טוב במשחקים האחרונים ואני שמח לסיים בצורה הזו את העונה. פתחתי אותה טוב, אבל לאחר מכן לא שיחקתי ולפחות בסוף זכיתי לשחק ולהיות טוב. הייתה לי בסך הכל עונה טובה בהתחשב בעובדה שלא שיחקתי יותר מדי".

הקשר הסרבי, שהגיע בקיץ שעבר לקבוצה, צפוי להמשיך מכיוון שלעכו יש אופציה להאריך את חוזהו. "אני רוצה להמשיך לשחק בהפועל עכו גם בעונה הבאה", הוא מבהיר.

צפו בהפועל עכו מנצחת 1:2 את הפועל ראשון לציון

הפועל עכו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully