וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטר יפרסם את סגל מכבי חיפה, נתניה ובית"ר מחכות

13.5.2012 / 10:41

בבירה רוצים את מגרלשווילי ועזריאל ללא קשר למויאל, נתניה דורשת שחקנים (כליבאת, זגורי ואזולאי הוזכרו) במסגרת המו"מ

ראשי מכבי נתניה ומכבי חיפה יחלו בשיחות בנוגע למעבר שחקנים מיד לאחר גמר גביע המדינה. בנתניה מעוניינים למכור את חן עזרא ועומרי בן הרוש, ואם אחד מהם לא יעזוב ייתכן שפיראס מוגרבי יעבור גם למדים הירוקים. המאמן ראובן עטר אמור לקיים בימים הקרובים מסיבת עיתונאים בה יוצג באופן רשמי כמאמן מכבי חיפה, ובה יציג גם את הצוות המקצועי שעבד איתו במכבי נתניה: מאמן הכושר אורי הראל, מאמן השוערים אבי פרץ ועוזרו צדוק מלכה. במועדון בדקו בימים האחרונים שוב את אופציית דקל קינן, שעדיין קיימת, וממתינים לתשובה מהבלם לגבי האפשרות שיחזור לישראל.

עטר התבקש להכין את רשימת הסגל לעונה הבאה, כולל שחקנים שאמורים לחזור מהשאלה. כזכור, במועדון גיששו אצל קובי מויאל מבית"ר ירושלים, שדורשת את חיים מגרלישווילי, חן עזריאל וסינטאיהו סלליך (אם עטר יסכים לשחררו). חיפה תשחרר כנראה את השניים הראשונים ועזריאל יחזור לבירה. בנוסף, גם מכבי נתניה דורשת שחקנים. אמיר אדרי, מוחמד כליבאת, שלומי אזולאי וישראל זגורי הם חלק מהשמות שעלו.

בחיפה יעשו הכל כדי להכשיר את יניב קטן לגמר הגביע ביום שלישי. קטן סובל מקרסול נפוח. "הכל תלוי בקצב ההחלמה שלו", אמרו במועדון. גם אייל גולסה ינסה לחזור להתאמן והוא בספק למשחק. ניר דוידוביץ' יפתח בשער. אלון תורג'מן נמצא בכל מקרה בתמונת ההרכב. בקרוב צפויה פגישה עם ראשי בית"ר טוברוק בנוגע לחוזה של החלוץ, שמתברר שחתם על טופס השאלה למרות ההסכם איתו לארבע שנים.

"כולם מבינים מה המשמעות של קטן על המגרש ואנחנו מקווים שישחק", אמר עלי עוסמאן. "גמר הגביע זה משחק על עונה שלמה. רצינו מאוד להבטיח את מקומנו באירופה וחבל שזה לא קרה. נעשה הכל בשביל לזכות בגביע ולשמח את אלישע לוי, שעשה כאן עבודה נהדרת".

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully