וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: סוף העולם ימינה

13.5.2012 / 7:58

דיוויד רייט הפציץ להומראן ועלה מעל ל-40 אחוזי חבטה, המטס ניצחו את מיאמי 3:9. עוד ניצחון לבוסטון על קליבלנד

העונה של ניו יורק מטס נפתחה טוב, ודיוויד רייט והחברים מקווינס מאותתים שאין להם כוונה להאט את הקצב. רייט ירה להומר רביעי העונה ב-3:9 על מיאמי, כשעם משחק של ארבע חבטות עלה ל-40.2 אחוזי חבטה העונה. אר איי דיקי ניצח עם שישה אינינגים סולידיים.

אלא שלמרות הפתיחה המצוינת, רייט והמטס עדיין מסתכלים מהמקום השלישי ב-NL מזרח על שתי המוליכות. זאת, לאחר שוושינגטון ואטלנטה ניצחו. הנשיונאלס עברו את סינסינטי 1:2 עם שבעה אינינגים ותשעה סטרייקאאוטים של ג'ורדן צימרמן. בסנט לואיס, ברנדון ביצ'י הוליך את הברייבס ל-2:7 על הקרדינלס, כשסיים עם שישה ושישה ונעזר בהומראן של מייקל בורן.

ארון הראנג סגר שמונה אינינגים יפים, לוס אנג'לס דודג'רס עברה את קולורדו 1:2. סן דייגו ניצחה באותה תוצאה, 1:2 בפילדלפיה את רוי האלאדיי חסר המזל, הפיליז ממשיכים להשתרך בתחתית ה-NL מזרח. מילווקי גברה על שיקגו קאבס 2:8 בסיוע גראנד סלאם של שחקן טריפל איי אדווין מייסונט, שהוקפץ למייג'ורס ועשה היסטוריה אישית. סן פרנסיסקו גברה בפיניקס על טרבור קייהיל ואריזונה 2:5, פיטסבורג עברה באותה תוצאה את יוסטון.

ב-AL, הופעה טובה של פליקס דוברונט עזרה לבוסטון לקצור ניצחון שני על קליבלנד, 1:4. דוברונט גמא שישה אינינגים, בהם סילק חמישה חובטים בסטרייקאאוט, הרד סוקס חיברו שני ניצחונות רצופים לראשונה בחודש מאי. הומראן ודאבל של ראול איבנייז עזרו ליאנקיז לעבור את סיאטל 2:6, שבעה אינינגים ושני שליש לפיל יוז במשחק הזה.

באוקלנד נרשם דואל מעניין בין ברנדון מקארת'י מהאייז לדאג פיסטר מהטייגרס. מקארת'י ניצח עם שבעה אינינגים ועשרה סטרייקאאוטים 1:3, כשפיסטר רושם שישה ושמונה. גם לוק הוצ'באר מקנזס סיטי היה במיטבו בשיקגו, כשעם שבעה וחמישה הוליך את הרויאלס ל-0:5 על כריס סייל והווייט סוקס. בולטימור המצוינת ממשיכה לדהור קדימה, הפעם עם 3:5 על טמפה ביי, שביצעה לא פחות מחמש שגיאות הגנתיות. הציפורים הגדילו את היתרון מהרייז לשני משחקים בפסגת ה-AL מזרח.

ג'וש המילטון לא נרגע, אבל לוס אנג'לס איינג'לס מצאה את התרופה בשבילו. המילטון ירה להומר ה-18 שלו העונה, על חברו לשעבר סי ג'יי ווילסון, אבל מארק טראמבו רשם הומר בן שתי ריצות משלו והאיינג'לס ניצחו 2:4. ווילסון לא זכה בניצחון שמאוד רצה והסתפק באי-הכרעה. טורונטו ניצחה במינסוטה 1:2 את הטווינס האומללים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully