וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיר יצחקי: "שיבדקו מה קרה בבאר שבע. אני עוזב"

13.5.2012 / 1:45

בעלי רמה"ש בהתבטאות חסרת תקדים: "ראש העיר יביא מישהו במקומי. שאנשים יאכלו את הכובע, עשו אותי ואת לוזון קורבנות"

ערב סוער עבר על ליגת העל במחזור האחרון שהתקיים אמש (שבת), במהלכו ירדה מכבי פתח תקוה לליגה הלאומית. אחת מאלו שהיו חתומות על הורדתה של קבוצתם של הלוזונים היתה עירוני רמת השרון, שסיימה עם מכבי פתח תקוה ב-0:0, תוך שהיא מציגה ספורטיביות מרשימה נוכח העובדה שלה עצמה לא היה כבר על מה לשחק.

"מתוך שלוש קבוצות שנלחמות על הירידה, אנחנו הקבוצה היריבה היחידה שהוצאנו נקודות היום", תקף בסיום המשחק הבעלים של רמת השרון, מאיר יצחקי. "עם קצת מזל היינו מנצחים את המשחק. כדאי מאוד שאנשים יבדקו מה קרה בבאר שבע. אני מדבר על הקבוצה שלי ואנחנו הקבוצה הכי ספורטיבית בכדורגל הישראלי".

יצחקי המשיך לתקוף ולהאשים במה שהוא מכנה כ"עליהום על הקבוצה בשבוע האחרון". "אז עכשיו שכולם יאכלו את הכובע ושיבדקו אם אין בכובע שלהם קוצים ומסמרים", הוא המשיך. "הדבר היחיד שממנו אני לא מרוצה הוא שלא עלינו לגמר הגביע", סיכם יצחקי את העונה.

"שיחקנו בלי אוהדים, בלי כסף, בלי כלום. אבל תראו לאן הגענו. הגביע היה צריך להיות בונוס. שיחקתי תוך 13 יום ששה משחקים, לאף קבוצה זה לא קרה עד היום. זאת בושה. תפסו את אבי לוזון ומאיר יצחקי כקורבנות, כל השבוע נטפלנו אלינו. הלו, שאותם אנשים יבקשו סליחה. היום לא היה חסר שאני אנצח את המשחק ואני כועס על בן מלכה שלא הבקיע. בגללו לא ניצחנו. תשעה שחקנים לא שיחקו היום, יש לי שלושה ילדים בהרכב וילד שערך היום בכורה. רועי ליבוביץ' הוכיח היום שהוא אחד השוערים הטובים בליגה. הוא לא פחות טוב מגל ניר, אולי יותר טוב. אני מתבייש".

בתגובה לשאלה לאן רמת השרון רוצה להגיע בעונה הבאה ענה יצחקי: "לא ידוע לאן אני הולך בעונה הבאה, כי אני עוזב את הקבוצה הבוגרת. אני רוצה להתמקד בנוער. רמת השרון הולכת קדימה, אבל לא יודע אם אשאר. אם ראש העיר יביא מישהו במקומי, אני הולך. אם לא, תהיה בעיה קשה".

מכבי פתח תקוה ירדה ללאומית אחרי 0:0 מול רמה"ש

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully