וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל עכו ניצחה את הפועל ראשון לציון 1:2

מערכת וואלה! ספורט

12.5.2012 / 19:00

קבוצתו של לחמן רצתה נקודה בפלייאוף התחתון, אבל צמד של מרינקוביץ’ (4 ו-87) מנע זאת ממנה. אצילי (25) השווה זמנית

בזמן שהפועל באר שבע, הפועל חיפה ומכבי פתח תקוה נלחמו על גורלן בליגת העל, סיימה הערב (שבת) הפועל ראשון לציון את עונתה בליגת העל עם הפסד נוסף, שמיני ברציפות, ונראה שהיא כבר לא יכולה לחכות עד שתחזור לפגוש יריבות ברמה שלה בליגה הלאומית. הקבוצה של אייל לחמן נכנעה 2:1 בבית להפועל עכו, עבורה המשחק לא שינה דבר, והקבוצה מעיר היין יכולה להתנחם לפחות בכך שהפועל פתח תקוה נחלה הפסד להפועל חיפה, שקבע כי הכתומים לא יסיימו במקום האחרון. בעונה כמו של הפועל ראשון לציון, גם זה משהו.

ראשון לציון קיוותה לנצל את הביתיות כדי להשיג נקודות ראשונות בפלייאוף התחתון, אבל נפלה לפיגור כבר אחרי 4 דקות: מרינקוביץ' קיבל את הכדור, מצא את עצמו לא מכוסה וירה טיל נהדר מ-20 מטרים שהכניע את עשהאל. המארחים חיפשו את השיוויון, סומאה הצעיר ניסה לסכן את שערו של איטח ללא צלחה, ומי שמצא לבסוף את הרשת היה עומר אצילי שכבש בדקה ה-25 לאחר מבצע אישי טוב. השער העניק לט מעט ביטחון לכתומים, שהיו קרובים להשלים מהפך, אבל איטח בצמד הצלות טובות הוריד את שתי הקבוצות צמודות זו לזו אל המחצית.

הלחץ של ראשון לציון נמשך גם עם פתיחת המחצית השניה, כשדור הלוי קיבל כדור, השתחרר וירה כדור מדוייק שננעץ בקורה והלך החוצה. האורחים התקשו להגיע למצבים באותן דקות, ורק בעיטה של שצ'פוביץ' שבחנה היטב את יכולותיו של עשאהל הזכירה שהיא עדיין מסוגלת להכריע את המשחק. דווקא כשהיה נדמה ששתי הקבוצות יסתפקו בתיקו, הגיעה הדקה ה-87, ואיתה השער של המשחק: עכו קיבלה בעיטה חופשית, מרינקוביץ' ניגש לבעוט וירה טיל ענק מ-20 מטרים היישר אל החיבורים, כדי לקבוע 1:2, ועכו חוגגת ניצחון מוצדק שמסיים את העונה שלה בטון חיובי.

הפועל ראשון לציון: חן עשהאל, גיא אבנד, סטפן דיאק, גל מאיו, גיא משפתי, יעקב בריהון (גאורגי אובסניקוב, 78), דור הלוי, דודו אברהם (עמירן שקלים, 65), עומר אצילי, אידריסה סומאה, אייל גנלי (עדן שאשא, 53).

הפועל עכו: שלומי איטח, לוהאב כיאל, ניסו קפילוטו (משה מישאלוב, 31), אדי גוטליב, שגיב כהן, עבד מורג'אן (אלכסנדר דוידוב, 70), יובל שבתאי, נבוישה מרינקוביץ', ניקולה טרוייץ' (סינטאיהו סלליך, 53), רפי עמוס וסטפן שצ'פוביץ'.

לדף המשחק

הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

הפועל עכו בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully