וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי ת"א ניצחה 2:3 את עירוני קרית שמונה

מערכת וואלה! ספורט

12.5.2012 / 18:56

דאבור, עטר ומיכה כבשו תוך עשר דקות ודאגו למהפך מול האלופה. ניר לוין: "היו פה כמה צעירים שיהוו את השלד לעתיד"

אלופי העולם במשחקי ידידות. מסתבר שהתואר הזה לא שייך באופן בלעדי לנבחרת ישראל. מכבי תל אביב מועמדת בכירה אליו, אחרי שהיום (שבת) הצהובים גברו 2:3 בבית על האלופה עירוני קרית שמונה וסיימו עוד עונה רעה בטעם טוב. ברק בדש העלה את האורחים ליתרון (21), מואנס דאבור (37), אלירן עטר (41) ודור מיכה (47) השלימו מהפך תוך עשר דקות ושלומי אזולאי (55) צימק, שמשחק שהיה שופע בהזדמנויות ומחליפים.

אחרי שהובכה בפעם המי יודע כמה, הפעם מול בני יהודה, במשחק שקבע סופית שהיא לא תהיה באירופה, עלתה מכבי תל אביב למשחק לפרוטוקול בלבד. מנגד, האלופה מקרית שמונה השלימה את העונה החלומית וההיסטורית שלה, שהסתיימה כבר מזמן עבורה עם תואר האליפות הראשון בתולדות המועדון. את המחזורים האחרונים העבירה קרית שמונה בלי יותר מדי עניין, מה שגם התבטא בצמד הפסדים במחזורי הסיום. ללא המאמן רן בן שמעון המורחק במשחקו האחרון בקבוצה, החבורה מהצפון יודעת שגם הסיום העגום משהו של העונה לא ימחק את שמה מטבלת האליפויות.

מהלך המשחק

אדריאן רוצ'ט ניסה בעיטה מעניינת מרחוק בדקה השביעית, אבל הכדור חלף ליד הקורה של ברק לוי. אזולאי כמעט כבש בעצמו, אבל הכדור הורחק בדקה ה-17 וכעבור דקה דאבור סובב בעיטה מסוכנת מעל למשקוף של עמוס. בדקה ה-21 השער נפל לבסוף, כשרוצ'ט מצא את בדש וזה פרץ ושלח פנימה, 0:1 לאלופה. אלירן עטר כמעט מצא את השוויון בדקה ה-30, אבל הכדור שוב חמק החוצה. בדקה ה-37 הגיע השוויון, מכדור רוחב של צ'קול שהגיע לדאבור. החלוץ הצעיר שלח פנימה, 1:1. חלפו ארבע דקות וזה כבר 1:2 לצהובים. הפעם היה זה תורו של עטר לקבל כדור ברחבה ולמצוא את הרשת של עמוס. מהפך בבלומפילד.

המחצית השנייה נפתחה בסערה. בדקה ה-47, הצהובים חטפו כדור בחלק המגרש של קרית שמונה, דאבור מצא את מיכה וזה גילגל פנימה, 1:3. חלפו שמונה דקות וקרית שמונה חזרה למשחק, אחרי שנג'ובו מצא בכדור ארוך את אזולאי והחלוץ המצוין לא התקשה לכבוש מול לוי. 2:3. נג'ובו גם נפצע במהלך והוחלף בדקה ה-57 על ידי אהוד מערבי. קרית שמונה המשיכה ללחוץ ואזולאי כמעט השלים צמד בדקה ה-60, אחרי מסירת עומק אדירה של חסארמה, אבל הוא בעט גבוה מדי. גם בדש פיספס מצב טוב אחרי בישול של אבוחצירא.

מכבי תל אביב: ברק לוי, יגיל ביטון, סאבו פאביצ'ביץ', ריף פרץ, שרן ייני, רחמים צ'קול, רפי דהן, דור מיכה (מוסא קונאטה, 83), רועי קהת (דור ז'אן, 65), מואנס דאבור (אבי סטרול, 80), אלירן עטר.

עירוני קרית שמונה: דני עמוס, מיקי יאזו (אסעד עמאשה, 46), סלאח חסארמה, שיר צדק, אלעד גבאי, בריאן חרסיסיץ', וויליאם נג'ובו (אהוד מערבי, 57), אדריאן רוצ'ט, אחמד עאבד (שמעון אבוחצירא, 39), ברק בדש, שלומי אזולאי.

לוין: "היו פה צעירים שיהוו את השלד לעתיד"

בסיום המשחק אמר מאמן מכבי תל אביב ניר לוין: "לנוכח זה ששיחקנו בהרכב חסר, המשחק היה מספק. שיחקנו עם שישה שחקנים צעירים שזכו בדאבל עם הנוער, וזה אולי מסמל משהו. אני מקווה מאוד שאת התוצאות של הנוער יראו גם בקבוצה הבוגרת. מקום שישי זה לא הישג, אבל אפשר למצוא דברים חיוביים בעונה הזו. היו כאן כמה שחקנים צעירים שהשתלבו ונקווה שהם יהוו בעתיד את השלד של מכבי. את הדברים האלה נדע רק בעתיד".

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully