וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: חזר להדרן

12.5.2012 / 10:59

ג'וש המילטון סגר שבוע אדיר עם צמד הומראנים נוסף ב-3:10 של טקסס על האיינג'לס. ברייס הארפר נפצע, וושינגטון ניצחה

את השבוע הנוכחי פתח ג'וש המילטון עם ההצגה הגדולה בקריירה שלו, שכללה ארבעה הומראנים על הראש של בולטימור. הוא כנראה לא רצה שהשבוע הזה יסתיים בלי עוד משחק לקלטת הביצועים האישית והלילה (בין שישי לשבת) ירה עוד פעמיים ליציע בניצחון של טקסס 3:10 על לוס אנג'לס איינג'לס, כשהוא מעלה את מאזן ההומראנים שלו ל-17. הפסקת גשם של קרוב לשעתיים מיד עם פתיחת המשחק, אילצה את סי. ג'יי. וילסון מהמלאכים לנטוש כבר אחרי שליש אינינג, בו הרשה ארבע ריצות לקבוצתו לשעבר. יו דרוויש לעומת זאת, חזר כמו גדול והגיש חמישה ושליש, עם שבעה סטרייקאאוטים ושלוש ריצות לאורך ארבע שעות.

עוד ב-AL: אוהדי דטרויט זעמו כשההנהלה נפרדה מברנדון אינג' בתחילת העונה והם כנראה ידעו למה. אחרי שהשחקן, שעבר לאוקלנד, חבט עליהם לגראנד סלאם אמש, הוא הוסיף הלילה עוד ארבע הכנסות רצים כולל הומראן של שלוש ריצות. יחד עם צמד הומראנים של ג'וש רדיק, האייז ניצחו 4:11. עוד שחקן לוהט הוא אדווין אנקרנסיון, שירה להומראן מספר 11 העונה בניצחון מינסוטה 6:7 על טורונטו. גאווין פלויד המצוין שיתק את קנזס סיטי במשך שבעה ושני שליש, עם חמש הכשות והוויט סוקס ניצחו 0:5. דסטין פדרויה הכניס שלושה ועזר לבוסטון לקטוע רצף של שלושה הפסדים עם 5:7 קשה על קליבלנד. גם היאנקיז ניצחו, 2:6 את סיאטל, כשראול איבנייז יורה הומראן של שלוש ריצות על הראש של קינג פליקס הרננדז, שהיה בינוני. הומראן בן שתי ריצות של ניק ג'ונסון באינינג השביעי, הראשון שלו מזה שנתיים, סידר לבולטימור מהפך ו-3:4 על טמפה ביי.

ב-NL: ברייס הארפר עבר משחק מתסכל של 0 מ-5. את העצבים הוא בחר להוציא על המחבט וזרק אותו על הקיר, אלא שזה קפץ עליו בחזרה וסידר לו חבורה גדולה מתחת לעין. וושינגטון ניצחה בכל זאת, 3:7 את סינסינטי, אבל כרגע לא ברור אם הארפר ייאלץ להיעדר כמה משחקים. ואנס וורלי נתן שישה ותשעה, פילדלפיה גברה 3:7 על סן דייגו. באד נוריס נתן שישה ושמונה ליוסטון ושיתק את פיטסבורג בדרך ל-0:1 קטן, כשהמצד המפסיד ג'יימס מקדונלד מפציץ שמונה ושמונה, עם ריצה אחת בלבד. מיאמי קטעה רצף של חמישה ניצחונות למטס והאריכה את טירוף מאי שלה, כשהיא עולה למאזן 1:9 מאז שהחל החודש, עם ניצחון 5:6. פרנק פרנסיסקו שבר שמירה בניו יורק.

במילווקי היה משחק מעניין, כששיקגו שמה שלוש ריצות בתשיעי והפכה ל-5:7. קורי הארט היה במקום עם הומראן משווה בתחתית האינינג ו-ווקאוף סינגל באינינג ה-13, 7:8 בסיום. קרלוס בלטראן הלוהט ירה לצד הומראנים, אבל ג'ייסון הייוורד ירה לאחד משלו, בן שתי ריצות באינינג ה-12 ואטלנטה יצאה עם 7:9 מסנט לואיס. אריזונה גברה 1:5 על סן פרנסיסקו והדודג'רס ניצחו את ג'יימי מוייר וקולורדו 3:7 והם ממשיכים להוביל את החטיבה.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully