וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורנפיין: "אין לי שום דרך חוץ מלסמוך על גאיידמק"

11.5.2012 / 13:41

יו"ר בית"ר ירושלים התראיין ל"רדיו ירושלים" והוסיף: "אם גאיידמק לא יעביר כסף, אני לא רואה את בית"ר מעמידה תקציב"

יו"ר בית"ר ירושלים, איציק קורנפיין, התראיין היום (שישי) ל"רדיו ירושלים" והתייחס למצבה של הקבוצה, בעיקר מבחינה כלכלית.

על ההכנות לעונה הבאה אמר קורנפיין: "אנחנו יודעים שהולכת להיות פגרה ארוכה, קשה ומתישה אך לצערי בכל הארבע שנים האחרונות זה ככה. לפני שנסעתי הסברתי לגאיידמק את התרחישים שלנו כולל הודעה צפויה של הספונסרים שיתקשו להמשיך איתנו. הכנו תכנית עבודה, הוא נתן את הסכום שהוא אמור ומוכן להשקיע בקבוצה, ומשם אנחנו עושים את ההכנות שלנו. בית"ר צריכה להיות בצמרת, אך יש את המציאות ולצורך העניין אובדן של ספונסר זה לא עניין שקל להתמודד איתו. קשה לגייס ספונסרים וחסויות ואנחנו נצטרך לראות איך למצוא מקורות הכנסה אחרים. אנחנו בודקים כל מיני אפיקים כולל לא קונבנציונאליים כמו מכירת שחקנים. במידה וארקדי לא יעביר את הכסף שהתחייב עליו אני לא רואה איך בית"ר מעמידה תקציב השנה. אין לי שום דרך אחרת חוץ מאשר לסמוך עליו. ארקדי יעביר את הכסף בסביבות יולי ויש לי שתי אפשרויות- לחכות ליולי או להתחיל לתכנן ואני סומך על ארקדי".

על עתידו של קובי מויאל בקבוצה אמר קורנפיין: קובי מויאל הוא שחקן של בית"ר ירושלים ויש לו חוזה. לא קיבלתי שום הצעה עליו, הוא אמר לי לא פעם ולא פעמיים שהוא רוצה לצאת לחו"ל. הרוש באותו מצב של מויאל. דן אייבינדר מסיים חוזה ונשב עם הנציג שלו במטרה שימשיך בבית"ר ירושלים".

על עצומת האוהדים להעברת המשחקים בשבת אמר היו"ר: "אני תומך במאה אחוז בעניין. יש לנו ציבור גדול של אוהדים שומרי שבת לאו דווקא דתיים והטוב ביותר עבורינו יהיה אם זה יקרה אך מי שקובע את הדברים זאת הטלוויזיה והבעיה היא שאין להם שידורים אחרי 19:30 וזאת בעיה, אין לנו ממש השפעה ואנחנו מנסים רק במקרים ספציפיים להרים טלפון לצ'רלטוון ולנסות להעביר משחקים אבל לא יותר מזה".

קורנפיין סיים לקראת המשחק נגד הפועל באר שבע: "אני רוצה לסגור הכל ולהודיע שאלי כהן המאמן ואני מקווה לסגור את זה בשבוע הבא. בית"ר ירושלים כמועדון צריכה ללכת לבאר שבע ולנסות לנצח את המשחק בלי לעשות שיקולים של מי יירד. אני יכול לומר שהיינו בתחתית ונלחמנו בתחתית אף אחד לא נתן לנו, ככה צריך להיות וככה נעשה ובגלל זה אלי כהן מדגיש בפני השחקנים שגם כאלה שהם לא ב-100 אחוז ישחקו. נגיע לבאר שבע לעשות את המקסימום".


בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully