וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה-הפועל פ"ת: בנין ויואב כץ לא גישרו על הפערים

מאמן הפועל חיפה צפוי לעזוב את תפקידו בעקבות העימות עם הבעלים, אלי כהן ועופר טלקר מועמדים להחליף אותו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* ארבעה ניצחונות בשבעה משחקים – זה המאזן שרשמה הפועל פתח תקוה בקריית אליעזר מול הפועל חיפה במשחקים האחרונים.

* כל ארבעת הניצחונות הללו הושגו על חודו של שער.

* בשלושת המפגשים האחרונים בין הקבוצות הורחקו שלושה שחקנים ונרשם פנדל אחד.

מפתחות והכנות

הפועל חיפה:

בצל עימות בין המאמן טל בנין לבעלים יואב כץ, ערכה היום הפועל חיפה את האימון המסכם שלה למשחק הביתי מול הפועל פתח תקוה (שבת, 21:00, קרית אליעזר). לאחר האימון שוחחו בנין וכץ בניסיון להרגיע את הרוחות בין השניים, אך ללא הצלחה. בנין צפוי להודיע מחר אחרי המשחק על עזיבתו, אולם בקבוצה עדיין מאמינים כי זו אינה החלטה סופית והדברים עשויים להתהפך. בכל אופן, כבר יש מועמדים לאימון הקבוצה במקומו של בנין, ונראה שאם לא יהיו שינויים, אלי כהן שמסיים את תפקידו בעכו או עופר טלקר יהיו המאמנים.

וגם הכנות למשחק היו, אולם בנין לא ערך היום אסיפה לקראת המשחק ועדיין לא החליט על הרכב. עהאד עזאם סיים לרצות עונש הרחקה של משחק אחד ולמאמן יהיה סגל מלא לראשונה מזה מספר שבועות. הבעלים של הקבוצה, יואב כץ, התייחס למשחק ואמר: "נבוא כדי לנצח את המשחק. אנחנו לא נשחק על תיקו. אני מאמין שאם הפעם נגיע לכמות המצבים שהגענו במשחקים האחרונים, נדע לנצל אותם". גם המאמן טל בנין התייחס למשחק ואמר: "נכון שיכולנו להבטיח את ההישארות קודם לכן, אבל כשהגעתי לקבוצה במחזור ה-13 כולם היו מוכנים לחתום על זה שנגיע למחזור הסיום בכזו עמדה".

כץ החליט להוזיל את מחירי הכרטיסים למשחק ולהעמידם על 40 שקלים למבוגר ו-20 שקלים לנוער וילדים. כניסה חופשית לנשים באדום.



הפועל פתח תקוה:

"רוצים שמכבי פתח תקוה תרד ליגה, אבל נשחק ספורטיבי וננסה לנצח. כמובן שאם היא תמעד מול רמת השרון, אף אחד לא יבכה על זה. אנחנו יודעים כמה הם שמחים שירדנו ליגה, ואם יצטרפו אלינו זה ישמח חלק מהקהל. הפועל חיפה יכולה לשכוח מהקלות למרות ההרכב החסר שלנו". כך אמר שחקן בכיר בהפועל פתח תקוה לקראת המשחק מחר בקרית אליעזר, שעשוי לקבוע את גורל היורדת לליגה המשנה. גיא צרפתי ויניב לוזון (פציעות) לא ישחקו, וגם אייל שן (פציעה וצהובים) וג'ונתן אסוס (ספג הרחקה שניה העונה, ולכן לא ישחק גם הפעם) שנעדרו מהמשחק האחרון ייעדרו גם הפעם. גילי לנדאו שוקל האם לעלות בהרכב זהה לזה שפתח במשחק האחרון, או לעלות עם מערך הגנתי מעובה יותר.

ביום ראשון הקרוב תערוך הקבוצה מסיבת פרידה מגילי לנדאו בביתו של המגן הצעיר ניסן אלקלעי. לנדאו ייפרד מהשחקנים בערב ברביקיו שיזם. גם השבוע המשיך המאמן להבהיר לשחקנים: "שחקן עד הסוף, אנחנו קבוצה ספורטיבית". כפי שפורסם בוואלה! ספורט, שניים מהמועמדים לאמן את הקבוצה בעונה הבאה הם תומר קשטן ואלי מחפוד, אליו כבר נעשתה פניה והוא אמור להיפגש עם ראשי הקבוצה בתחילת השבוע. במועדון לא פוסלים אפשרות ששני מאמנים יאמנו יחד. המועמדים האחרים הם: דני ניראון, אלון מאיה ויוסי שושני.

יעמדו למבחן

ארמון בן נעים - הפועל פתח תקוה

דווקא ההתנהלות של יקיר האוהדים ושחקן בית שמזוהה עם המועדון מעניינת במיוחד. הסיטואציה הזאת, של לחדול ליריבה כדי לגרום למכבי פתח תקוה לרדת לליגת המשנה, או לשחק ספורטיבי ולהוכיח שמעל הכל אתה ספורטאי, מעניינת במיוחד. יהיה מעניין לראות איך בן נעים, האיש מה'וולה' המפורסם בדרבי, יתפקד מול ההגנה של הפועל חיפה.

יובל אבידור - הפועל חיפה

אחרי אין ספור החמצות מצד ההתקפה של הפועל חיפה בשלושת המשחקים האחרונים, אם הפועל חיפה רוצה לשמור על מקומה היא חייבת את אבידור חד מתמיד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הרכבים משוערים

הפועל פתח תקוה: שניר דורי; לורן בן ארי, דניאל אדו, אסף בן מוחה, אורי כהן; פביאן סטולר, שחר בלילטי, אוראל אדרי, אור פישביין; ארמון בן נעים, דומיניק וואסי.

הפועל חיפה: דרשלר קאלה, עאהד עזאם, גולן חרמון, אושרי רואש, יוסי דורה, רן אבוקרט, חנן ממן (גל אראל), הישאם כיוואן (עלי חטיב), יובל אבידור, ולדימיר גלושצ'ביץ'.


הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully