וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערב: ליגת היהלום יוצאת לדרך

11.5.2012 / 10:59

התחרות הראשונה בסבב האתלטיקה היוקרתי תתקיים בדוחא (19:00, ספורט2) עם אסאפה פאוול, קנניסה בקלה ודייויד רודישה

ליגת היהלום באתלטיקה קלה תצא הערב (שישי) לדרך בדוחא שבקטאר, שם תתקיים התחרות הראשונה מבין 14, כשהסבב עצמו יסתיים רק בספטמבר.

מהתחרות הראשונה ייעדרו האיש המהיר בעולם יוסאין בולט, כמו גם אלוף העולם ב-100 מטרים יוהאן בלייק. ובכל זאת, על קו הזינוק בריצת ה-100 מטרים נראה רשימת רצים מכובדת עם שיאן העולם לשעבר אסאפה פאוול, האמריקאי המתקאמבק ג'סטין גאטלין, והג'מייקני נסטה קרטר. בריצה למרחק הכפול יתחרה וולטר דיקס האמריקאי, שמחזיק בשיא אישי של 19:53 שניות. ריצת ה-100 מטרים לנשים צפויה להיות מעניינת במיוחד עם הג'מייקניות ורוניקה קמפבל בראון, שלי אן פרייזר (האלופה האולימפית) וקרון סטיוארט, והאמריקאית אליסון פליקס.

קרב מעניין יהיה בריצת ה-800 מטרים לגברים כשדייויד רודישה הקנייתי יתמודד נגד בן ארצו אלפרד ייגו, מדליסט הארד מבייג'ינג 2008. גם הריצות הארוכות יעוררו עניין גדול בדוחא. ב-3,000 מטרים לגברים נראה את הדאבליסט האולימפי, קנניסה בקלה, שיתמודד נגד קנייתים בכירים כמו אוגוסטין צ'וגה ואליוד קיפצ'וגה. באותו המרחק לנשים יהיה קרב ענקיות בין ויויאן צ'ריוט הקנייתית (הדאבליסטית מאליפות העולם) למסרט דפאר האתיופית ומרים יוסוף ג'מאל מבחריין.

אתלטיקה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully