וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: ערב של שושנים

11.5.2012 / 9:34

ערב קצר ומהנה: היאנקיז ניצחו 3:5 את טמפה ביי. שטרסבורג נתן הצגה בוושינגטון וקולבי לואיס השווה שיא מ-18'

ערב המשחקים הכי קצר עד כה העונה עבר על הליגה הלילה (בין חמישי לשישי), אבל אנחנו כבר מזמן יודעים שלא הגודל הוא שקובע, אלא האיכות ואכן, איזה בונבוניירות קיבלנו. במשחק השישי ביניהם לאורך הקריירה, סי. סי. סבאת'יה סופסוף הצליח לגבור על דייויד פרייס. האס של היאנקיז נתן שמונה ועשרה בלי ריצת חובה, האס של טמפה ביי היה חלש עם שבעה וארבעה וחמש ריצות והפסים ניצחו 3:5.

עוד ב-AL: בבולטימור התקיים דאבל הדר, זכר למשחק שנדחה שלשום, בין האוריולס המקומיים לטקסס החזקה. המשחק הראשון הלך לבולטימור, 5:6, עם הופעה מוזרה של קולבי לואיס מהריינג'רס, שהיה למגיש הראשון מאז 1918 שרושם במשחק לפחות מעשרה סטרייקאאוטים (סיים עם 12) וחוטף חמישה הומראנים (כולל שלושה רצופים באינינג הראשון). במשחק השני, ג'וש המילטון, שחגג על בולטימור בתחילת הסדרה עם ארבעה הומראנים במשחק, הסתפק הפעם באחד וטקסס חלקה את הדאבל הדר עם 3:7.

בבוסטון, הכיסא של בובי ולנטיין מעורער מתמיד אחרי עוד התבזות ביתית, 8:3 מול קליבלנד. ג'וש בקט, שפשוט לא מתפקד, שרד שניים ושליש עם שבע ריצות חובה. טורונטו ממשיכה לנצח ועברה 2:6 את מינסוטה ובאוקלנד, מה שיכול היה להיות קרב מגישים מעניין, הפך לחגיגת חבטות. ברטולו קולון המארח לא היה טוב הפעם וסיים שניים ושליש בלבד עם שבע ריצות חובה, מקס שרצר האורח מדטרויט, נתן שישה ושליש עם תשעה והטייגרס ניצחו 6:10. עבור המנצחים, מיגל קבררה חבט ל-4 מ-5 והכניס שלושה, אנדי דירקס עם 4 מ-4. באוקלנד, ברנדון אינג' סיפק גראנד סלאם מול הקבוצה בה העביר את כל 11 עונותיו הקודמות בליגה.

במשחק בודד ב-NL, סטיבן שטרסבורג עצר את הנפילה של וושינגטון על שלושה הפסדים. האס הצעיר ניפנף 13 חובטים בשישה אינינגים של עבודה והנשיונאלס ניצחו 2:4 את פיטסבורג.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully