וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחת באנקר?

12.5.2012 / 7:30

פנינו לחמישה מומחי תחתית, כדי שינחשו את תוצאות מחזור הסיום בתחתית. התוצאה כואבת: הם לא ממש מאמינים בהפתעות ספורטיביות כשזה נוגע לישראל, ומסמנים יורדת בטוחה

התחזית של מאיר כהן

הפועל חיפה - הפועל פתח תקוה: הפועל חיפה קבוצה טובה תחת טל בנין, משחקת טוב ואגרסיבי ואני לא רואה שום סיבה בעולם שהיא לא תשיג את הנקודה שהיא צריכה, ולדעתי היא גם תנצח. מי שרוצה יותר מנצח במצבים כאלה, ובמקרה הזה הפועל חיפה היא גם קבוצה הרבה יותר טובה. ניצחון להפועל חיפה.

מכבי פתח תקוה - רמת השרון: מכבי פתח תקוה עשתה קאמבק מרשים והגיעה למחזור האחרון כשעדיין יש לה סיכוי, ועל כך מגיע לה כל הכבוד. היא לא תעצור נגד רמת השרון, ולמרות שיהיה לה קשה היא תנצח את המשחק בשיניים. ניצחון למכבי פתח תקוה.

הפועל באר שבע - בית"ר ירושלים: בית"ר ירושלים אחרי תשעה משחקים ללא הפסד ובפורמה טובה, אבל בסופו של יום זה המשחק האחרון של העונה עבורה, שחקנים כבר נמצאים עם הראש בחופשה ויהיה קשה להם לתת את ה-100%. באר שבע תילחם על החיים שלה, ומי שנלחם מנצח את מי שבים, חד משמעית. ניצחון לבאר שבע.

שורה תחתונה: מכבי פתח תקוה יורדת ללאומית.

ויקטור מרעי שחקן מכבי פתח תקוה (שמאל) עם מאריו צארביץ'. אדריאן הרבשטיין
לא יעצרו נגד רמת השרון, אבל לא בטוח שזה יעזור. שחקני פתח תקוה חוגגים/אדריאן הרבשטיין

התחזית של יובל נעים

הפועל חיפה- הפועל פתח תקוה: אין סיכוי שהפועל חיפה לא תישאר בליגה, היא קבוצה טובה שתשיג בוודאות את הנקודה שהיא צריכה. אני משוכנע גם שהיא תנצח. היא צריכה יותר וטובה יותר ותישאר בוודאות בליגה. ניצחון להפועל חיפה.

מכבי פתח תקוה - רמת השרון: צפוי משחק שקול, אבל בסופו של דבר נראה שמכבי פתח תקוה תנצח כי היא תרצה יותר. לא יהיה לה קל, אבל היא תשיג את הנקודות ותחכה לבשורה טובה מבאר שבע. ניצחון למכבי פתח תקוה.

הפועל באר שבע - בית"ר ירושלים: לא תהיה בשורה טובה מבאר שבע למכבי פתח תקוה. בית"ר בפורמה טובה ומשחקת מצויין, אבל בסופו של דבר מדובר במחזור אחרון, כולם עם הראש בים, למרות שבירושלים אין ים, ועם כל הרצון להיות מקצוענים וספורטיביים, באר שבע תבוא עם 12 אלף איש ותעשה את זה. ניצחון לבאר שבע.

שורה תחתונה: מכבי פתח תקוה יורדת ללאומית.

אוהדי הפועל באר שבע. ברני ארדוב
עכשיו רק תעמדו מאחורי הקבוצה שלכם. אוהדי באר שבע/ברני ארדוב

התחזית של לופא קדוש

הפועל חיפה - הפועל פתח תקוה: הפועל חיפה חייבת את הניצחון, הפועל פתח תקוה משוחררת וחיה על מתפרצות, ככה שלמרות שחיפה מסובכת בתחתית, צפוי משחק טוב עבור הקהל ועם כמות שערים יפה. בסופו של דבר, הפועל חיפה תנצח ואם משהו ישתבש היא תשיג את הנקודה. בכל מקרה, היא לא תפסיד. ניצחון להפועל חיפה.

מכבי פתח תקוה - רמת השרון: מקצועית, רמת השרון קבוצה טובה יותר ויכולה לעשות חיים קשים למכבי פתח תקוה, אבל נראה שבסך הכל יש אווירה של אחווה בין המועדונים והיא לא תירק דם כדי להוריד אותה. ניצחון למכבי פתח תקוה.

הפועל באר שבע - בית"ר ירושלים: לבאר שבע צפוי המשחק הכי קשה, לא רק בגלל הלחץ שלה, אלא בעיקר משום שהיא משחקת נגד קבוצה טובה יותר, מועדון עם שם שרוצה לשמור עליו וגם בפורמה טובה. אני מאמין שבאר שבע תתקשה מאוד במשחק, אבל תנצח אותו. לא יודע איך, אבל תנצח. ניצחון לבאר שבע.

שורה תחתונה: מכבי פתח תקוה יורדת ללאומית.

רן אבוקרט שחקן הפועל חיפה (שני משמאל) חוגג עם חבריו. אדריאן הרבשטיין
לא צפויים להיתקל בבעיות מיוחדות. שחקני הפועל חיפה/אדריאן הרבשטיין

התחזית של מומי זפרן

הפועל חיפה - הפועל פתח תקוה: הפועל חיפה קבוצה מספיק טובה, לא רק נגד הפועל פתח תקוה, אלא מול כל קבוצה שתשחק נגדה. יש לה את האופי הנכון, והיא תשיג את התוצאה שהיא צריכה. ניצחון להפועל חיפה.

מכבי פתח תקוה - רמת השרון: ראיתי את מכבי פתח תקוה בעכו ביום שלישי, היא בכושר טוב, רעבה ואנרגטית. רמת השרון קבוצה טובה יותר שתעשה לה חיים קשים, אבל מכבי פתח תקוה תנצל את המומנטום. ניצחון למכבי פתח תקוה.

הפועל באר שבע - בית"ר ירושלים: זהו אולי המוקש הכי גדול של קבוצת תחתית. אלי כהן הביא לשינוי מדהים בבית"ר, הקבוצה מסודרת וממושמעת וטובה יותר מבאר שבע. העובדה שבאר שבע תשחק בבית מול אצטדיון מלא תאזן את זה ואני מאמין שבאר שבע תנצח בשיניים ובכוחות האחרונוים שלה. זה יהיה עצוב מאוד, כי מכבי פתח תקוה תרד ליגה בעקבות ההחלטה של בית הדין. ניצחון לבאר שבע.

שורה תחתונה: מכבי פתח תקוה יורדת ללאומית.

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים עם אבי ריקן. ברני ארדוב
יכולים להיות האקס פקטור של המאבק. שחקני בית"ר ירושלים/ברני ארדוב

התחזית של אהוד כחילה

הפועל חיפה - הפועל פתח תקוה: הבאנקר של המשחקים. הפועל חיפה קבוצה טובה יותר, היא תרצה הרבה יותר ואי אפשר יהיה למנוע ממנה את הנקודות. ניצחון להפועל חיפה.

מכבי פתח תקוה - רמת השרון: רמת השרון טובה יותר ממכבי פתח תקוה, אבל פתח תקוה חזרה לליגה, יש לה ביטחון ואמונה והיא תתן את כל מה שיש לה כדי לנצח את המשחק. אני רואה אותה לוקחת את שלוש הנקודות. ניצחון למכבי פתח תקוה.

הפועל באר שבע - בית"ר ירושלים: בית"ר ירושלים היא היום הקבוצה האחרונה שכדאי לשחק נגדה, אולי בכושר הכי טוב בליגה. באר שבע תהיה בלחץ גדול, אבל עם הקהל שלה מאחוריה. היא תתקשה מאוד ועשויה להסתבך במשחק הזה, אך אני מאמין שבטיפות הדם האחרונות היא תנצח ותישאר. ניצחון לבאר שבע.

שורה תחתונה: מכבי פתח תקוה יורדת ללאומית.

עמוס לוזון נשיא מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
כולם מסכימים: עמוס לוזון ומכבי פתח תקוה יורדים ליגה/ברני ארדוב

* חשוב לציין: פנינו לעוד שישה מומחי תחתית, וכולם סיפקו את אותה תחזית. עם אוהדי מכבי פתח תקוה הסליחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully