וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולריה מקסוטה הבטיחה את מקומה בלונדון 2012

10.5.2012 / 21:44

מתעמלת המכשירים סיימה במקום התשיעי בקרב-רב באליפות אירופה בבלגיה, והבטיחה: "אאבק על מדליה בלונדון"

ולריה מקסוטה הפכה הערב (חמישי) למתעמלת התשיעית במשלחת הישראלית למשחקים האולימפיים בלונדון, אחרי שסיימה במקום התשיעי בתחרות הקרב-רב באליפות אירופה המתקיימת בבלגיה, והשיגה את הקריטריון הישראלי שהיה חסר לה על מנת להשלים את משימת ההשתתפות בלונדון 2012. מקסוטה עלתה לתחרויות הגמר על שולחן הקפיצות מהמקום הרביעי ועל הקורה מהמקום השמיני, אולם מרגע שקבעה את הקריטריון בקרב-רב המאבק שלה לא יתמקד בהשגת הקריטריון, כי אם על מדליה.

"אני מאושרת!", ציינה המתעמלת בת ה-25 מאגודת מכבי צפון שבזכרון והוסיפה, "מגיל 14 כשהבנתי שהתעמלות היא העתיד שלי, החלום היה אולימפיאדה. עכשיו כשהגשמתי חלום אחד אני לא מתכוונת לעצור. לא אסע ללונדון בשביל התמונה, אלא במטרה ברורה לזכות במדליה במקצוע החזק שלי, שולחן הקפיצות. הייתה לי תחרות מצוינת. אחרי התרגילים שעשיתי כבר הבנתי שעמדתי במשימה, אבל בכל מקרה המתנתי במתח, שמא לא תעבורנה אותי מתעמלות אחרות. הסיום היה כמו בחלום ואני לא יכולה להפסיק לחייך. אושר בלתי ניתן לתיאור".

עובדה מרשימה נוספת מבחינת ההתעמלות הישראלית הנה העובדה שהמשלחת הישראלית תהיה בין היחידות מכל המשלחות האולימפיות בהתעמלות ששולחת נציג בכל קטגוריה.

רענן ורשביאק, יו"ר איגוד ההתעמלות אמר לאחר שהבשורה הגיעה ארצה: "ענף ההתעמלות בישראל מוכיח כל פעם מחדש שהוא הענף הייצוגי החזק בישראל עם תשעה נציגים, והמטרה טרם הושלמה, בתקווה שפליקס אהרונוביץ' יהיה העשירי. ידענו שולריה מסוגלת לעשות את זה. היא הוכיחה בשנה האחרונה שהיא בין הטובות בעולם על שולחן הקפיצות והקורה, ואני שמח ומאושר בשבילה שהיא הגשימה היום את החלום שלה".

לונדון 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully