וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים מגרלשווילי: "נבוא כמו ספורטאים לנצח את המשחק"

10.5.2012 / 20:40

מגן בית"ר מתכונן למשחק בבאר שבע והוסיף: "רוצה להישאר כאן בשנה הבאה". 1,500 אוהדים ילוו את הקבוצה לוסרמיל

בית"ר ירושלים מתכוננת למשחק החוץ נגד הפועל באר שבע בוסרמיל, שיכול להוריד את היריבה ליגה (שבת, 21:00). חיים מגרלשווילי, שהשלים חצי עונה מצוינת בירושלים והפך לשחקן מבוקש, יודע טוב מאוד מה מצפה לקבוצתו בשבת: "צפוי משחק קשה מאוד. באר שבע תילחם על החיים שלה, כי היא חייבת את הניצחון, אבל אותנו זה לא מעניין, אנחנו ספורטאים ולא מעסיק אותנו מה המצב של היריבה, אלא רק לעמוד במטרה שלנו שהיא לנצח".

מגרלשווילי גם נשאל לגבי העונה הבאה ואמר: "אני עדיין לא יודע מה יהיה, יש לי חוזה לעונה הבאה בחיפה ורק בהמשך אדע מה קורה. אני רוצה להישאר. נקלטתי מצוין כאן מההתחלה ואני חושב שזאת הקבוצה שהכי מתאימה לסגנון המשחק שלי, אבל נצטרך לחכות ולראות איך יתפתחו הדברים".

שחקני הקבוצה אבי ריקן, אריאל הרוש, שי חדד ודן אייבנדר ביקרו היום (חמישי) במרכז לחינוך מיוחד "סולם" בירושלים. לארבעה נערך סיור במרכז, בו הם פגשו את הילדים ואת הצוות המטפל. לאחר מכן ערכו משחק עם הילדים, בו לבשו חולצות עם סמל של סולם וזה של בית"ר ובסיומו העניקו לילדים מזכרות של הקבוצה. ההתרגשות על פני הילדים הורגשה וגם השחקנים לא הסתירו את התרגשותם. שי חדד סיפר על הביקור ואמר: "ישנה הקלישאה שזה מה שמכניס פרופורציות בחיים, אבל בשעה שבילינו פה עם הילדים הרגשנו אותה על בשרינו ונפל בחלקנו הכבוד להגיע לפה ולשמח את הילדים."

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully