וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: ברוכים הבאים למציאות

10.5.2012 / 10:46

דייויד רוברטסון שבר שמירה, היאנקיז הפסידו 4:1 לטמפה ביי. סוויפ למטס על פילדלפיה, עוד הפסד לבוסטון בקנזס סיטי

לפני שישה ימים בלבד, ביום שישי האחרון, מריאנו ריברה נפצע, קרע את הרצועה הצולבת ואולי אפילו סיים את הקריירה. מאז, בניו יורק ניסו לחזור לשגרה ולא לעסוק בנושא בצורה אובססיבית. המחליף המיועד של ריברה, דייויד רוברטסון, קיבל מספר ימי התאקלמות ואפילו השיג את השמירה הראשונה שלו בתפקיד הקלוזר הקבוע של היאנקיז, אבל הלילה (בין רביעי לחמישי), המציאות המדאיגה טפחה על פניו ועל פניהם של כל אנשי האירגון מהברונקס. אחרי שדייויד פלפס והבולפן נתנו הצגה והכניסו את היאנקיז לאינינג התשיעי ביתרון ביתי 0:1 מול טמפה ביי, רוברטסון נשלח לשמור. בשני שליש אינינג, הוא הרשה לרייז ארבע ריצות, כולל הומראן בן שלוש ריצות למאט ג'ויס וטמפה ביי יצאה עם ניצחון 1:4. נכון, היריבה הייתה חזקה. ונכון, זו רק פעם ראשונה. ונכון, גם מריאנו שבר שמירות בחייו. אבל בניו יורק הולך להיות מתוח מאוד בזמן הקרוב.

עוד ב-AL: בוסטון החלשה הצליחה להפסיד סדרה אפילו לקנזס סיטי. ברוס צ'ן נתן שישה ושני שליש עם חמישה והוביל את הרויאלס ל-3:4. אדווין אנקרנסיון הלוהט הפציץ הומראן עשירי העונה ומאחורי שישה ועשרה של ברנדון מורו, טורונטו ניצחה 2:5 את אוקלנד. גם אדם דאן מהוויט סוקס הגיע לעשרה הומראנים והסתייע בשבעה וחמישה חזקים של ג'ייק פיבי כדי לנצח את קליבלנד 1:8. ארווין סנטנה נעזר בשתי הכנסות רצים של אלברט פוחולס כדי למחוק את האפס מטור הניצחונות ולהוביל את האיינג'לס ל-2:6 על מינסוטה. דטרויט המבולבלת הפסידה 2:1 בסיאטל והמשחק המסקרן בין בולטימור לטקסס נדחה.

ב-NL: קליף לי היה סביר עם שישה ושישה, בהם הרשה שתי ריצות, אבל קייל קנדריק פוצץ לו את השמירה וחטף באינינג אחד חמש ריצות. המטס חגגו ועם שלוש הכנסות רצים של אייק דייויס המתאושש (אולי כי נגמרו החגים?) הם ניצחו 6:10 והשלימו סוויפ. ג'וני קווטו של סינסינטי נתן שבעה וחמישה, זאק גריינקי ממילווקי שמונה ו-11, אבל שניהם נותרו ללא הכרעה והרדס ניצחו 1:2 עם שתי ריצות בתשיעי. שבעה ושלושה נקיים של פול מהולם סידרו לקאבס 0:1 על אטלנטה. כריסטיאן פרידריף הצעיר נתן שישה ושבעה בבכורה שלו בליגה ועם ריצת חובה אחת בלבד זכה בניצחון של קולורדו 2:6 על סן דייגו. אנדרו מקאצ'ן תפר 4 מ-4 כולל הומראן ופיטסבורג ניצחה 2:4 את וושינגטון. סינגל של עומאר אינפנטה ב-12 סידר למיאמי ניצחון שמיני בתשעה משחקים, 3:5 על יוסטון. קייל לוהש שוב סיפק את הסחורה, ההתקפה של סנט לואיס עשתה את היתר והקרדינלס ניצחו 2:7 את אריזונה. טים לינסקאם אומנם נתן חמישה ושמונה, אבל חטף ארבע ריצות והמשיך את העונה העגומה שלו עם הפסד שלישי, הדודג'רס גברו 2:6 על סן פרנסיסקו.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully