וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: מומי זפרן מועמד לאמן את הקבוצה

9.5.2012 / 22:46

בעכו גיששו אצל מי שאימן העונה את רמת השרון. וייצמן יפנה אליו רשמית אם מלמיליאן, שכבר סירב, וסיני לא יסכימו להגיע

בהפועל עכו ממשיכים לעשות מאמצים למנות מאמן לעונה הבאה שיחליף את אלי כהן, שמסיים שנתיים בקבוצה. מי שמתווסף לרשימת המועמדים להדריך את המועדון הוא מומי זפרן, שאימן העונה את עירוני ניר רמת השרון, אבל עזב במהלך העונה בעקבות סכסוך עם הבעלים של הקבוצה מאיר יצחקי.

זפרן, ששיחק בעבר בעכו ונכח במהלך משחק ההפסד למכבי פתח תקוה, עדיין לא קיבל פניה רשמית, אבל גורמים הקשורים להנהלה גיששו סביב האפשרות שהוא יסכים לאמן. זפרן עצמו סירב להתייחס לידיעה. יושב ראש הקבוצה ציון וייצמן צפוי לפנות לזפרן במידה ושני המועמדים האחרים, אורי מלמיליאן ומשה סיני, יסרבו לקבל על עצמם את התפקיד. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, מלמיליאן עצמו כבר סירב זו השנה השנייה ברציפות לאמן את עכו, אבל בקבוצה עדיין לא התייאשו מהאפשרות שיגיע, וממשיכים לנסות לשכנעו.

עוד לפני החתמת מאמן, עכו כבר ביצעה שתי החתמות כאשר סיכמה על צירופו של קשר הפועל אשקלון אמייה טגה לשלוש שנים והחתימה את אימורו לוקמן, בלמה של הפועל ראשון לציון, לשתי עונות. בכל מקרה, בעכו יצטרכו להסתדר בעונה הבאה ללא סטפן שצ'פוביץ' וניקולאס פלצ'וק שמסיימים חוזה.

בעכו טרם נרגעו הרוחות סביב העימות בין גיא דיין לאלי כהן בסיום ההפסד לפתח תקוה. כזכור, הקשר לא אהב את החלפתו במחצית, ומחה על כך בפני המאמן. השניים אף היו קרובים לעימות פיזי. בעקבות התקרית, דיין צפוי להיענש ולא לשחק במשחק הנעילה של העונה, כשעכו תתארח אצל הפועל ראשון לציון.

הפועל עכו: גיא דיין ואלי כהן היו קרובים לעימות פיזי

הפועל עכו בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully