וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי תל אביב לדייויד בלו: בבקשה תישאר

9.5.2012 / 15:23

הפורוורד יקבל מכתב מרגש מהאוהדים: "הפכת לאחד הסמלים של המועדון. יודעים שעבורך הקבוצה היא מעבר להיגיון"

פורוורד מכבי תל אביב דייויד בלו יקבל מחר (חמישי) בסיום המשחק מול מ.כ הבקעה מכתב מארגון אוהדי הלב הצהוב וחברי שער 7 ובו בקשה מהשחקן להמשיך עונה נוספת במועדון. האוהדים יעניקו לבלו את המכתב בסיום משחק מספר 3 ברבע גמר הפלייאוף וזאת לאור הפרסומים לפיהם השחקן שוקל לעזוב את ישראל ואף לפרוש מכדורסל מסיבות משפחתיות.

"מי כמוך יודע ומכיר את עוצמת ההרגשה המצמררת הזאת של לעמוד מול 150,000 אוהדים בפארק או בכיכר (ועוד כמה מליונים שצפו בטלוויזיה) שחוגגים זכייה בגביע אירופה ומי כמוך יודע עד כמה השמחה הזאת חורגת הרבה מעבר לגבולות הספורט, לעיתים אפילו הרבה מעבר לגבולות ההיגיון", כתבו האוהדים.

"אנחנו זכינו בקבוצה הזאת שמצליחה לרגש אותנו שוב ושוב, פעם אחר פעם, שגורמת לנו להתנהג כמו ילדים מאוהבים שעבורם הדבר היחיד שחשוב זה הניצחון והגביע שמניפים מייד אחריו. אתה זכית בכישרון הענק הזה, ביכולת לשדרג אותו בכל עונה מחדש ולהפוך לאחד הסמלים של המועדון המדהים הזה שראה כבר כמעט את הכל. קשה לדבר על משחק גדול של מכבי בשנים האחרונות בלי להזכיר איזו שלשה מטורפת שלך מהחצי או בלי להזכיר איך עצרת בהגנה איזה שחקן שגבוה ממך בראש ושלא היה מסוגל לחדור את חומת הרצון הבלתי נגמר שלך לנצח.

"היום, העיניים הצהובות וגם הכחולות-לבנות מביטות אליך בדריכות ובתקווה שתמשיך לתרום מהמתנה שקיבלת כדי לשמח אותנו וכדי לכתוב עוד רגעים בלתי נשכחים בתולדות המועדון הצהוב, הכדורסל הישראלי ומדינת ישראל, שתעזור לנו להמשיך להיות על המפה כי אתה חלק בלתי נפרד מאותו איזור קטנטן בין הים התיכון לירדן, חלק בלתי נפרד בלב ובנפש.

"אנו יודעים שהחלטה לא קלה לפניך ושאולי אם תבחן אותה ברובד העובדתי ישנה אפשרות כזאת שלא נראה אותך בשנה הבאה לובש את המדים הצהובים. אולי צריכים לקרות יותר מדי דברים כדי שתחליט להישאר, אבל אנחנו מאמינים שכמו אז, באפריל 2004 הכל יסתדר לטובה כי אבל אנחנו יודעים שכפי שעבורנו – כך גם עבורך, מכבי תל אביב היא הרבה מעבר לגבולות ההיגיון והיכל נוקיה הוא המקום שבו כל החוקים משתנים ושבדיוק כמונו, גם אתה, חוזר להיות ילד מאוהב שעבורו הדבר החשוב ביותר בעולם הוא הניצחון. דייויד, אנחנו אוהבים אותך ומלב צהוב אחד אל משנהו. בבקשה תישאר במכבי".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully