וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: "בתקשורת כבר הורידו אותנו ליגה"

9.5.2012 / 13:28

שלושה ימים לפני הקרב מול בית"ר, גיא לוי ערך אסיפת שחקנים ולא העביר את האימון: "תישארו רגועים, הכל עדיין תלוי בנו"

שלושה ימים לפני המשחק המכריע נגד בית"ר ירושלים, כשהיא מלווה בתחושת אכזבה מהמשחק אתמול, החלה הפועל באר שבע את ההכנות למשחק בשבת. המאמן גיא לוי שוחח עם השחקנים ואמר להם: "אתם צריכים להיות רגועים, אני חושב שאתם לא צריכים להיות בלחץ. עדיין זה תלוי בנו. צריכים לנצח משחק אחד בבית ואם נעשה את זה נישאר בליגה. תיזכרו שאנחנו תלויים בעצמנו. בתקשורת כבר הורידו אותנו ליגה, אני לא מבין את זה. הכל תלוי בכם". לוי הלך אחרי האסיפה ולא העביר את האימון.

הבוקר הגיעו לאימון אנשי אבטחה כדי לשמור על הסדר, מחשש להתפרעויות, שלא היו. המשטרה מבקשת להעמיד כוחות מתוגברים של סדרנים למשחק מול בית"ר מחשש להפרות סדר במהלך המשחק הרגיש. החלוץ מוטי מלכה שלא נכלל בסגל לא הגיע לאימון בטענה שעבר בדיקה רפואית. סיראז' נאסר ספג מכה קרסול, אבל במועדון מאמינים שיהיה כשיר.

"הגיע הזמן שאנשים יפסיקו לדבר על גיא ויתרכזו בניצחון", אמר שחקן בקבוצה עוד לפני האימון. "עם כל הכבוד ליחסים שלו עם מספר שחקנים, נגד בית"ר צריך לשים הכל מאחור. המטרה של המועדון יותר חשובה מעוד התבטאות כזאת או אחרת. זה יכול רק להפריע". אם תישאר בליגה, באר שבע עשויה לפנות כבר ביום ראשון לאלי כהן, מאמנה של עכו. גם אלישע לוי, מוטי איווניר ורן בן שמעון הוזכרו, אך הסכומים שדורש האחרון אינם ריאלים כרגע. "לא נתעסק במאמן עד יום ראשון, בטח כשאנחנו לא יודעים באיזה ליגה נשחק", הבטיחו היום במועדון.

במועדון מצפים שוסרמיל יהיה מלא במשחק בשבת, ולכן הודיעו כי ימכרו כרטיסים במחיר של עשרה שקלים (נוער) ו-20 שקלים (מבוגר). בבירת הנגב צופים שלפחות עשרת אלפים צופים יגיעו למשחק.

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully