וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ: "אני לא חושש, אבל מודאג"

הפועל חיפה עדיין לא הבטיחה את ההישארות בליגה והבעלים מודה: "קצת מאוכזב, עונה מתישה". התלבטות לגבי קאלה

הפועל חיפה סיימה אתמול (שלישי) בתיקו שלישי ברציפות, 0:0 עם בית"ר ירושלים, ועדיין לא הבטיחה את מקומה בליגת העל בעונה הבאה. בקבוצה הביעו דאגה עמוקה לקראת המחזור הנועל של הליגה ביום שבת. בסיטואציה מסוימת הפסד עשוי להוריד את האדומים מהכרמל לליגה הלאומית למרות הקאמבק המופלא תחת הדרכתו של טל בנין. נקודה במשחק הביתי מול הפועל פתח תקוה תספיק להישארות.,

"אני לא חושש, אבל בהחלט מודאג", אמר הבעלים יואב כץ לאחר המשחק. "אני משוכנע שהשחקנים יידעו לסיים את העבודה ולעמוד במטרה שלנו. ברור שאני קצת מאוכזב כי יכולנו כבר להבטיח את המקום בליגה. אני לא יודע להגיד אם זו בעיה מנטאלית בשלב הזה. אני חושב שיש עייפות גדולה בקבוצה אחרי עונה מתישה והיא מורגשת בקבלת ההחלטות".

כץ המשיך: "מאז שהגיע בנין לקבוצה עדיין לא הפסדנו בבית ואני מקווה שנשמור על המאזן הזה גם בשבת. בכל אופן, צפוי לנו קרב קשה מאוד ואני מקווה שנראה את הקהל של הפועל חיפה מגיע לתמוך בשחקנים".

התוצאה אמש הביאה לכך שכץ דחה בשבוע נוסף את ההכנות לעונה הבאה, דבר שכבר יצר מתחים קלים בקבוצה השבוע לאור הרצון של הצוות המקצועי להתחיל ולבנות את הסגל לעונה הבאה. אם חיפה תשמור על המקום בליגת העל, הקבוצה תנסה לסגור קודם כל עם שחקני הבית המסיימים חוזים כמו: יובל אבידור, רן אבוקרט, אושרי רואש ויוסי דורה ורק לאחר מכן תשב עם שחקנים נוספים. עדיין קיימת התלבטות האם להחתים את קאלה דרשלר לעונה נוספת.

יו דאלאס, משבץ השופטים של ליגת האלופות והיועץ המשפטי של איגוד השופטים, יצפה בהתמודדות. מחירי הכרטיסים למשחק בשבת מול הפועל פתח תקוה: מחיר אחיד של 40 שקלים למבוגר, 20 שקלים לנוער וילדים. כניסה חופשית לנשים באדום.

צפו בתקציר ה-0:0 של האדומים בטדי

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully