וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוך דגו: "אם באר שבע רוצה להישאר, שתתאמץ יותר"

9.5.2012 / 9:54

קשר רמת השרון עקץ את הדרומיים ומתכונן למכבי פ"ת: "לא נעשה חישובים של אף אחד". על עתידו: "רוצה להישאר"

בעירוני רמת השרון היו מסופקים מאוד מהעובדה שהקבוצה הפגינה ספורטיביות ולא נוצחה במשחק הביתי נגד הפועל באר שבע (0:0). היו"ר מאיר יצחקי החמיא לשחקנים על הלחימה ואמר להם כי הוא רוצה לראות דבר דומה גם נגד מכבי פתח תקוה. קשר הקבוצה ברוך דגו אמר בסיום: "יש לנו ליגה ספורטיבית. היום לכולם היה ברור שרמת השרון תעשה תוצאה טובה. אנחנו מתרכזים בנו ולא מסתכלים על האחרות. העתיד של באר שבע בידיים וברגליים שלהם. באר שבע צריכה להתאמץ הרבה יותר אם היא רוצה להישאר. אם הם לא ינצחו, כנראה שהם צריכים לרדת".

על העובדה שקבוצתו, כמו בית"ר ירושלים, משפיעה ישירות על היורדת אמר: "בשבוע-שבועיים האחרונים מסתכלים עלינו בזכוכית מגדלת. אנחנו עולים כל משחק ומשחקים את המשחק הרגיל שלנו. ככה יהיה בשבת. נשחק את המשחק הרגיל, ואם ננצח, אז ננצח ובכל מקרה ניתן הכל בלי לעשות את החישובים של אף אחד".

על עתידו אמר: "אני עדיין לא יודע אם אשאר ברמת השרון. אשב עם עורך הדין שלי צ'רלי בוזגלו. אני רוצה להישאר פה, זה מקום שאני אוהב".

לקראת המשחק נגד מכבי פתח תקוה תסבול רמת השרון מההיעדרות של סביטי ליפנייה עקב פציעה בקרסול, אלן מסודי ששוחרר מהקבוצה, תומר סוויסה הפצוע וגל בראל שסיים את העונה. בכל מקרה, ברמת השרון היו רוצים גם לסיים בתוצאה של לפחות תיקו נגד מכבי פתח תקוה למען שמו הטוב של המועדון ובשם הספורטביות, או כמו שראש העיר איציר רוכברגר אמר בסיום: "אנחנו כאן בשביל ספורטיביות. בלי זה, לא יהיה טעם להחזיק את הקבוצה".

רמת השרון סיבכה את באר שבע עם 0:0

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully