וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: ג'וש זהב

9.5.2012 / 8:35

ג'וש המילטון רשם הישג נדיר של ארבעה הומראנס בני שתי ריצות ב-3:10 של טקסס בבולטימור. צמד לבלטראן בניצחון הקרדינלס

טקסס ריינג'רס וג'וש המילטון חווים עונה אדירה בינתיים, אבל שום דבר לא הכין אותנו למה שקרה הלילה (בין שלישי לרביעי) בבולטימור. הריינג'רס ניצחו 3:10, כשהמילטון רושם לא פחות מארבעה הומראנס - כל אחד בן שתי ריצות - ומנצח כמעט לבדו את המשחק. המילטון הפך לשחקן ה-16 בהיסטוריה שרושם ארבעה הומרים במשחק אחד, כשרק כדי להבין את גודל ההישג נסביר שנזרקו יותר משחקים מושלמים.

"זה היה כמו כל ניסיון", אמר המילטון על ההומר הרביעי והאחרון, "לא הרגשתי לחץ, כי גם אם זה לא היה מצליח, עדיין היה לי לילה מצוין. ברור שמלבד ההשתתפות בוורלד סירייס, זה הרגע הכי גדול שלי בקריירה".

ג'וש המילטון (במרכז) שחקן טקסס ריינג'רס. Patrick Semansky, AP
לא מצמץ ולא התרגש. המילטון הלילה/AP, Patrick Semansky

ההישג של המילטון די מגמד את שאר הדברים שקרו הלילה ב-MLB, ובכל זאת צריך לספר עליהם. אז ככה: היאנקיז ניצחו את טמפה ביי 3:5 וזכו לשמירה ראשונה של דיוויד רוברטסון בעידן פוסט-מריאנו ריברה. איבן נובה הגיש שבעה אינינגים וסילק שמונה חובטים בסטרייקאאוט, ראול איבנייז ירה לשני הומרים. בוסטון חזרה להפסיד, 6:4 בקנזס סיטי, מהומר בן שלוש ריצות של בילי באטלר באינינג השמיני. מינסוטה, שחזרה ממסע חוץ אומלל במערב, השתיקה את לוס אנג'לס איינג'לס 0:5, עם שבעה ושישה של סקוט דיאמונד והומר שלישי בשלושה ימים של ריאן דומיט הלוהט. ג'סטין ורלאנדר רשם שישה אינינגים, שהספיקו לו לנצח עם דטרויט את סיאטל 4:6. אוקלנד גברה על טורונטו 3:7 ושיקגו וייט סוקס עברה את קליבלנד 3:5 בזכות טריפל של אלכס ריוס באינינג העשירי.

ב-NL, קרלוס בלטראן הרותח ממשיך להראות שהוא יופי של תחליף לאלברט פוחולס, לפחות בינתיים. בלטראן רשם שני הומרים, כולל גראנד סלאם, שהביאו אותו לעשרה בסך הכל השנתי, סנט לואיס ניצחה באריזונה 1:6. שבעה ושמונה לג'ייק ווסטברוק בניצחון.

פילדלפיה החלשה ממשיכה לשקוע, כשנוצחה שוב על ידי המטס, 7:4. זהו ניצחון רביעי ברציפות למטס, שנראים לא רע בכלל עד כה העונה. אטלנטה גברה בשיקגו על הקאבס 1:3, פיטסבורג הכניעה ברגע האחרון את וושינגטון 4:5 בזכות הומר בן שתי ריצות של רוד בראחאס באינינג התשיעי.

הומר בן שתי ריצות של ברט פיל באינינג השני העניק לריאן ווגלסונג וסן פרנסיסקו ניצחון 1:2 על לוס אנג'לס דודג'רס. שמונה ושבעה לקלייטון קרשאו בהפסד. יוסטון עברה את מיאמי 2:3, מילווקי גברה על סינסינטי 3:8 וסן דייגו הכניעה את קולורדו 1:3.

קרלוס בלטארן שחקן סנט לואיס קרדינלס. Matt York, AP
גם לו היה ערב גדול. בלטראן/AP, Matt York

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully