וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים תממש את האופציה על ערן לוי ופרננדס

8.5.2012 / 23:49

אחרי שרצף הניצחונות נקטע, בבירה כבר חושבים על העונה הבאה. לקראת באר שבע אמרו: "נוכיח לגביש שאנו ספורטיביים"

בית"ר ירושלים ראתה איך רצף הניצחונות שלה נעצר על שמונה, כשסיימה ב-0:0 ביתי היום (שלישי) במחזור ה-36 מול הפועל חיפה.

המאמן אלי כהן אמר בסיום: "שיחקנו נגד יריבה שבאה לשחק על חייה והקשתה עלינו מאוד. היה לנו קשה להניע את הכדור ולחצו אותנו על כל המגרש, כל הכבוד להם. הם נלחמו ונאבקו על חייהם וזה לא פשוט. אין מה לעשות, אי אפשר לנצח לעולם. נשתדל לשפר את זה במשחקים הבאים".

"בסך הכל היינו עמוק בבוץ וצריך לתת שאפו לכל השחקנים והצוות המקצועי. עשינו עבודה אדירה, ידענו לצאת ממצב הכי גרוע שיכול להיות. השינוי היה פסיכולוגי והשחקנים התלכדו להיות משפחה אחת והוציאו את מיטב הכשרון שלהם. זה היה סוד ההצלחה ואנחנו רק צריכים להמשיך ככה. כמובן שנצטרך להתחזק בנקודות מסויימות, יש לנו חולשה בהבקעת השערים. נצטרך לעשות את החיזוקים שלנו במקומות הנכונים. אנחנו חושבים ביחד על העונה הבאה ואחרי שנסיים את הסגירות עם השחקנים, נצא לפגרה וננוח".

בבית"ר התייחסו למה שאמר בלם באר שבע עודד גביש אחרי שהפסידו 1:0 לעירוני קרית שמונה: "נוכיח לעודד גביש שאנחנו ספורטיביים. הוא דיבר יותר מדי על ספורטיביות, נבוא להוכיח לו שמה שהוא אמר מצוץ מהאצבע".

חיים מגרלשווילי הוסיף: "בסך הכל אני מסכם סיבוב מדהים ושליש אחרון של העונה נהדר. ממש כואב לי שכל העונה בטדי נגמרת עם האווירה והקהל והעובדה שנשאר לנו רק משחק אחד. אני רוצה מאוד להישאר, התחברתי למועדון ואני חושב שהדבר הכי טוב בשבילי הוא להישאר כאן ואני עדיין לא יודע מה יהיה".

על המשחק המכריע מול הפועל באר שבע: "המצב של באר שבע לא מעניין אותנו, אנחנו ספורטאים ונבוא להילחם".

בבית"ר כבר חושבים על העונה הבאה, ולאחר המשחק הודיעו באופן רשמי כי יממשו את האופציה על דריו פרננדס וערן לוי.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully