וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצן שירזי: "אדרי נתן הצגה ואנחנו חטפנו בכל התקפה"

מאמן הפועל תל אביב נשמע מתוסכל אחרי ההפסד 3:1 למכבי נתניה. ראובן עטר: "מגיע לשחקנים האלה להגיע לאירופה"

מכבי נתניה חזרה לעצמה הערב (שלישי) והצליחה לנצח 1:3 את הפועל תל אביב בבלומפילד במסגרת המחזור ה-36 בליגת העל, זאת לאחר שני הפסדים ברציפות. הקבוצה של ראובן עטר שיפרה את מאזן הנקודות שלה ל-56 נקודות ועלתה באופן זמני למקום הרביעי, עד למשחקה של מכבי חיפה מול עירוני קרית שמונה מחר. מנגד, האדומים נותרו במקום השני עד מחר עם 58 נקודות. עומר דמארי העלה את הפועל ליתרון מוקדם, אך חן עזרא, חן ראובן ופיראס מוגרבי ביצעו מהפך.

מאמן הפועל תל אביב ניצן שירזי אמר לאחר המשחק: "זה עדיין תלוי בנו. הסתבכנו כי רצינו לסיים את הסיפור היום. להגיע לחיפה בשבת יהיה קשה כי הרבה שחקנים חסרים. היה לנו משחק לא רע. אמיר אדרי נתן הצגה ואנחנו ספגנו מכל בעיטה שהגיעה למסגרת. גם החמצנו פנדל בדקה מאוד קריטית. לנתניה יש חוד קטלני מאוד שהעניש אותנו".

על העתיד של הפועל תל אביב אמר שירזי: "השחקנים בעוד שבוע ייצאו לפגרת הקיץ ורובם לא יודעים מה יהיה. אני מקווה שהכל יסתדר, אך אני סקפטי מאוד".

מאמן מכבי נתניה ראובן עטר אמר בסיום: "לא הכל תלוי בנו. רק אחרי המשחקים של מחר נדע אם זה תלוי בנו. מגיע לשחקנים, אני גאה בהם. זה מגיע להם, הוכחנו שאנחנו יודעים לשחק כדורגל.

לפני שבועיים דיברנו על המשמעות של קובי דג'אני וזה בא לידי ביטוי במשחק נגד מכבי תל אביב. מול קרית שמונה בשבת היינו טובים מאוד במחצית הראשונה ובמחצית השנייה שיחקנו פחות טוב. הייתה אווירה לא טובה סביב הקבוצה, אבל אני שמח שידענו לחזור לתמונה ואני מקווה שניקח את הכרטיס לאירופה".

עטר דיבר על החיבור המיוחד שלו למכבי נתניה ואמר: "אני נותן הרבה קרדיט לקובי בלדב שנתן לי תמיכה וגב. אני מכיר את כל המערכת של נתניה כמו את כף היד שלי".

שוער מכבי נתניה אמיר אדרי: "אם לא ננצח את סכנין לא עשינו כלום. יש לנו עוד עבודה. וידענו שנצטרך לנצח כדי להגיע לאירופה. אני חושב שמגיע לכולם שנגיע לאירופה. אני כרגע לא רוצה להתייחס לעתיד שלי, יש לי עוד משחק חשוב עם מכבי נתניה ורק אחר כך אני אדע. אני לא פוסל אפשרות להישאר פה".

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully