וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בנין: "תזכרו איפה התחלנו ואיפה אנחנו היום"

מאמן הפועל חיפה אופטימי אחרי ה-0:0 בטדי: "מאמין שנישאר". יואב כץ: "טל בנין יישאר, אבל קודם נתעסק בהישארות"

בית"ר ירושלים והפועל חיפה נפרדו הערב (שלישי) ב-0:0 במסגרת המחזור ה-36 בליגת העל. שתי הקבוצות לא הצליחו לכבוש, מה שמשאיר את האדומים של טל בנין במתח עד למחזור האחרון, בו יצטרכו לעשות לפחות תיקו מול הפועל פתח תקוה בבית.

מאמן הפועל חיפה טל בנין אמר בסיום: "צריך לזכור איפה התחלנו ואיפה אנחנו היום. אנחנו תלויים בעצמנו. הגענו היום למצב שיכולנו לכבוש ממנו. מטבע הדברים, כשיש הרבה לחץ אז הרמה לא גבוהה. יש לנו עוד את הפועל פתח תקוה בבית, הדברים תלויים בנו ואף אחד לא יכעס אם נישאר רק במחזור האחרון.

"אי אפשר להתעלם מבית"ר, היא עשתה 8 ניצחונות ברציפות. לא היה משחק פשוט בשבילנו, קשה לקבל את הנושא שלא הוצאנו מספיק מהמצבים שהגענו אליהם. אני מעריך שנישאר. עד כה עשינו עבודה טובה והגענו למצב שהכל תלוי בנו".

על העתיד שלו אמר בנין: "אני כבר דיברתי על הכוונות שלי. אני גדלתי בהפועל חיפה והבעתי את הרצונות שלי מזמן. אנחנו צריכים להתרכז בהישארות ורק אז נתרכז בכל השאר".

בעלי הפועל חיפה יואב כץ הוסיף: "אני לא הייתי אומר שהסתבכנו, לא התעלינו על עצמנו, אבל אני מקווה שזה יקרה במחזור הבא. אני אופטימי, אנחנו נעשה את זה. אני מאמין שנישאר בליגה, אולי במחזור הבא השחקנים יהיו קצת יותר משוחררים ופחות לחוצים. אנחנו נעשה את זה. טל בנין יישאר בהפועל חיפה, הוא עוד לא חתם כי אנחנו לא רוצים להתעסק בזה אלא רק בהישארות. טל השיג 50 אחוז, שזה טוב. אם היינו עם 50 אחוז מתחילת הליגה, היינו בפלייאוף העליון".

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully