וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אומ"ץ תגיש תלונה למשטרה על שחיתות באיגוד הכדורסל

8.5.2012 / 18:01

בעקבות מכתבה של רחל אוסטרוביץ' לשרה לימור לבנת, ניסחה התנועה תלונה הטוענת "לשחיתות ומנהל לא תקין באיגוד"

בעקבות מכתבה של רחל אוסטרוביץ' לשרת התרבות והספורט לימור לבנת והמלצתה של לבנת לפנות למשטרת ישראל בנושא – הכינה תנועת אומ"ץ, בראשותו של אריה אבנרי, את התלונה שתוגש מחר בבוקר למשטרת ישראל. לוואלה! ספורט הגיע הנוסח של התלונה, הטוענת "לשחיתות ולמנהל לא תקין באיגוד הכדורסל". ראשי תנועת אומ"ץ מבקשים ממשטרת ישראל "לפתוח בחקירה מעמיקה על כל הקורה באיגוד הכדורסל, וזאת עוד לפני הבחירות לאיגוד".

במכתב נטען, בין השאר, כי "בחודש ינואר השנה הודח שי שני מתפקידו כיו"ר איגוד הכדורסל. מיד לאחר ההדחה העמידה סיעת הפועל את מועמדותו של אבנר קופל, נציג בית"ר, לתפקיד ממלא מקום יו"ר האיגוד, עד לבחירות שייערכו ב-4 ביוני 2012. בדיעבד, מסתבר שלמהלך הזה גייסה סיעת הפועל את ארבעת חברי אליצור בהנהלת איגוד הכדורסל ונציג אחד של מכבי, ושלכאורה קיבלו נציגי אליצור רמלה, אשדוד, נתניה ויבנה מקדמות כספיות ממרכז הפועל (עוד התברר בדיעבד כי) נציג מכבי מר משה קליסקי, חבר הנהלת איגוד הכדורסל, מבצע לכאורה במפעלו עבודות דפוס בסכומי עתק בעבור איגוד הכדורסל ומנהלת הליגה, שניהם בראשותו של מר קופל".

עוד נכתב כי "אלי לופו, גזבר איגוד הכדורסל עד לבחירת אבנר קופל, תמך בהדחת שי שני, וראה זה פלא: לאחר בחירת קופל, הוא התפטר מתפקידו כגזבר האיגוד וכחבר הנהלה – וקיבל תפקיד בשכר! באיגוד".

בתלונה נכתב עוד כי "ממקורות שונים נודע לנו שנציג של המגזר הערבי בהנהלת האיגוד, מר זהי ברנסי, סיפר בהזדמנויות שונות כי לשלושה אנשים במגזר הוצעו תפקידים בשכר תמורת תמיכה במינוי קופל. עוד מסתבר לכאורה כי נעשו פניות למספר קבוצות הפועל בהצעות לסיוע כספי מיוחד תמורת תמיכה באבנר קופל.

עוד צוין בתלונה למשטרה שתוגש מחר כי "במכתב שנשלח ב-3.5.12 על ידי שרת הספורט ח"כ לימור לבנת כתשובה שנשלחה לגב' רחל אוסטרוביץ' יו"ר קבוצת הנשים של רמת השרון ב-1.5.12, כותבת השרה כי אין בסמכותה להורות על פתיחת חקירה משטרתית, והיא ממליצה לגב' אוסטרוביץ לפנות למשטרה ולהגיש תלונה. השרה מצידה העבירה את הטיפול במקרה זה למבקר המדינה ולרשם העמותות".

תגובת איגוד הכדורסל תובא לכשתתקבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully