וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה - מכבי חיפה: "כרטיס לאירופה יפחית לחץ"

הירוקים מתכוננים לגמר הגביע, אך רוצים להבטיח את המקום הרביעי מול קרית שמונה (19:00, ספ'2). אזולאי בהרכב האלופה

שבוע לפני הקרב מול הפועל ת"א, במכבי חיפה ערכו הכנות אחרונות למשחק בק"ש. ימפולסקי ותורג'מן ב-11 על חשבון גדיר וקטן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* שלושת המשחקים האחרונים בין הקבוצות בקריית שמונה הסתיימו בתוצאה זהה: 0:1. רק פעם אחת ניצחו הירוקים.

* מכבי חיפה ניצחה בקריית שמונה פעמיים בכל ההיסטוריה. ב-1980 ובעונה שעברה.

* הירוקים כבשו חמישה שערים בלבד בשבעה משחקים במגרש הזה. שלושה מהם במשחק אחד.

מפתחות והכנות

עירוני קרית שמונה:

הקבוצה נעלה היום את ההכנות למשחק הליגה הביתי האחרון של העונה בו תארח האלופה את מכבי חיפה. בקרית שמונה מצפים שזאת תהיה חגיגת כדורגל, ומלבד התקווה לניצחון על הירוקים במועדון מקווים כי קהל רב יגיע להיפרד מהשחקנים והצוות ולהריע להם על העונה המדהימה שעברו. מאז הזכייה באליפות רן בן שמעון לא מתרגל את ההרכב, אך נראה כי הוא יבחר לרוץ עם הרכב דומה לזה שניצח בשבוע שעבר את מכבי נתניה. הבלם בן והבה ייעדר בשל קורס בשירותו הצבאי, וכן הקשר עדי אלישע והמגן ליאור לוי בשל פציעות.

החלוץ ברק בדש התייחס למשחק שמצפה לקבוצה ואמר: "זה משחק בית אחרון שלנו. מן הסתם שבעונה כזאת היסטורית מאד חשוב לנו לרצות את הקהל, בלי שום קשר לזה שמכבי חיפה באה לקריית שמונה והיא נאבקת על מקום לאירופה. נכון שאנחנו סיימנו את המטרות שלנו לעונה, אבל יש פה משחק על המון יוקרה. הרבה עיניים יסתכלו עלינו במצב הזה. בנוסף זה משחק שחשוב לכל שחקן לקראת השנה הבאה. אני מאמין שאם נבוא עם אותה רצינות כמו מול נתניה ונשחק את המשחק הרגיל שלנו, אז נצליח להשאיר את הנקודות בקרית שמונה וננסה לשמח את האוהדים".

בנושא אחר, בקבוצה שוקדים בימים אלו על החלפת הסמל של הקבוצה. כזכור, ההתאחדות לכדורגל הודיעה לקרית שמונה כי היא נדרשת להחליף את הסמל על מנת שיעמוד בקריטריונים של אופ"א, (היום על החולצה של קרית שמונה מופיע שם הספונסר פעמיים - בסמל ובחולצה עצמה) על פי התקנות רשאית הקבוצה לפרסם את הספונסר רק פעם אחת. לכן בתום העונה הנוכחית לקרית שמונה כבר יהיה סמל עם לוגו חדש.

מכבי חיפה:

הירוקים קיימו אחר הצהריים את האימון המסכם לקראת המשחק ובמועדון כבר רואים חשיבות עצומה לניצחון במגרשה של האלופה. שלוש נקודות במשחק הזה ומכבי חיפה תבטיח כנראה את המקום בשלב השני של מוקדמות הליגה האירופית (ניצחון בגמר הגביע, אגב, והיא תשחק בשלב השלישי). "המשחק מול מכבי תל אביב היה אחד הערבים היותר טובים שלנו והמשך לניצחון שלנו בחצי הגמר מול אשדוד", אמר לוי באסיפה שקיים. "שיחקנו אפילו יותר טוב במשחק הזה מאשר בגביע. עכשיו המשחק נגד קרית שמונה הופך להיות עוד יותר משמעותי. אם ננצח אולי נגמור את הסיפור של אירופה כבר ביום רביעי. תבואו בכל הכוח, צריך לנצח את המשחק".

אייל גולסה, יניב קטן, אייל משומר ומוחמד גדיר לא צפויים לשחק. גולסה בשל פציעה, האחרים משום שבחיפה לא רוצים לסכן אותם לקראת גמר הגביע ביום רביעי. עידן ורד ודלה ימפולסקי יפתחו בקישור ודניאל צסארץ בהתקפה. ויאם עמאשה או אלון תורג'מן יחברו אליו. "אף אחד לא עוסק בגביע כרגע, לפחות עד שנשלים את המשימה דרך הליגה", אמר אתמול מוחמד גדיר. הבלם סארי פלאח יחזור לסגל ועשוי ליטול חלק במשחק. "הדרך להצלחה בגמר מתחילה במשחק מחר", אמר הבוקר שחקן בקבוצה. "אם נבוא למשחק נגד הפועל בידיעה שיש לנו כרטיס לאירופה, זה יקל עלינו מאוד והלחץ יפחת".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

יעמדו למבחן

עירוני קרית שמונה: שלומי אזולאי

לחלוצה של קרית שמונה תהיה זאת תהיה ההופעה הביתית האחרונה במדיה של האלופה, לפני שיחזור לשורות קבוצתו מכבי חיפה. אזולאי יצטרך להוביל את משחק ההתקפה משתי סיבות אפשריות: הראשונה לסיים את העונה עם טעם מתוק ולהחזיר למועדון הכחול על העונה הקסומה, והשנייה לאותת לראובן עטר כי יש לו מה לתרום בהרכב של מכבי חיפה.

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'

דווקא ברגעים המכריעים של העונה, בשבוע כל כך קריטי לעתידו של המועדון בעונה הבאה, החשיבות של השוער הוותיק גדולה פי כמה. דוידוביץ' חייב להוכיח לא רק לעצמו, אלא גם לראובן עטר, למה יעשה טעות גדולה אם יחליט לא לבנות עליו כשוער הראשון בעונה הבאה. במצב הנוכחי, דוידוביץ' הוא שוער ליגה טוב משראנוב. במגרש כמו קריית שמונה, יהיה לו הרבה מה להוכיח.

הרכבים משוערים

עירוני קרית שמונה: איתמר ניצן, אלעד גבאי, שיר צדק, סלאח חסארמה (איתן טיבי), דושאן מאטוביץ', בריאן חרסיסיץ', רביד גזל, אדריאן רוצ'ט, שלומי אזולאי, שמעון אבוחצירא, ברק בדש.

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', עלי עוסמאן, אדין צוצאליץ', יוריצה בוליאט, טאלב טואטחה, סיידו יאיא, גוסטבו בוקולי, דלה ימפולסקי, עידן ורד, אלון תורג'מן (ויאם עמאשה), דניאל צסארץ.

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully